کد خبر : 2064390 | 02 شهریور 1403 ساعت 23:17 | 33.1K بازدید | 2 دیدگاه

در آینده بهتر خواهیم شد:

میرزاپور: همه بازیکنان مد نظر را برایمان گرفته‌اند

ابراهیم میرزاپور از شرایط تیم فوتبال خیبر اعلام رضایت کرد.

میرزاپور: همه بازیکنان مد نظر را برایمان گرفته‌اند

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم میرزاپور از عملکرد تیم خیبر در دو دیدار اخیر اعلام رضایت کرد و اعتقاد دارد که این تیم نمایش خوبی در اولین مسابقات خود در لیگ برتر داشته است.

ابراهیم میرزاپور بعد از بازی با سپاهان از عملکرد تیم خیبر اعلام رضایت کرد و گفت: ما اولین سال حضورمان در لیگ برتر هستیم و توانستیم بازی خوبی مقابل حریف انجام دهیم. به گل هم رسیدیم، اما در ادامه دو گل دریافت کردیم و بازی را واگذار کردیم.

وی همچنین از هواداران خیبر تشکر کرد و افزود: از هواداران خیبر که حامی ما بودند، سپاسگزارم. با کمک آنها سال گذشته به لیگ برتر صعود کردیم و امروز هم تیم را خیلی خوب تشویق کردند. آنها تا دقیقه نود و حتی بعد از مسابقه تیم را تشویق کردند و امیدوارم در آینده نتایج خوبی کسب کنیم.

ویدئو: 351061

او درباره شرایط نقل و انتقالات خیبر گفت: از مدیریت و اعضای هیئت مدیره تشکر می‌کنم که بازیکنانی که مدنظر بودند را با این هزینه‌های زیاد جذب کردند. تیم ما کامل است و بعید می‌دانم بازیکن جدیدی جذب کنیم. چند بازیکن جدید ما دچار مصدومیت شدند و رفته‌رفته می‌توانند به تیم کمک کنند.

وی در پایان به عملکرد تیم خیبر در بازی‌های اخیر اشاره کرد و گفت: بازی اول را بردیم و در بازی دوم مقابل تیم خوب سپاهان نمایش خوبی داشتیم.

دیدگاه‌ها