کد خبر : 2064389 | 02 شهریور 1403 ساعت 23:18 | 28K بازدید | 40 دیدگاه

امیدواریم مشکل بلانکو خیلی زود حل شود

عالمی: گل دوم ملوان به ما روی اشتباه داوری بود

سرپرست استقلال می‌گوید که پیش از گل دوم ملوان، داور باید یک کرنر به سود این تیم اعلام می‌کرد.

عالمی: گل دوم ملوان به ما روی اشتباه داوری بود

به گزارش "ورزش سه"، ایمان عالمی سرپرست باشگاه استقلال پس از تساوی برابر ملوان گفت: بازی بسیار خوبی بود و به نظرم جا دارد که از هیئت فوتبال استان قزوین تشکر کنم؛ چون برگزاری این بازی بسیار عالی بود. همچنین از آقای بازوند و همکارانشان تشکر می‌کنیم. بازی بسیار خوبی بود و به نظرم رضایت‌بخش بود.

او ادامه داد: فقط در یک صحنه فکر می‌کنم کرنری که ما ارسال کردیم، مجدداً توپ راهی کرنر شد، ولی داور آن را ضربه کنار دروازه گرفت. همان توپ به یک ضدحمله منجر و در نهایت تبدیل به گل دوم ملوان شد. در آن صحنه به نظر می‌رسید که اشتباهی رخ داده باشد. اگر سیستم VAR در دسترس بود، می‌توانست در این صحنه کمک کند.

وی در خصوص وضعیت مدیریت باشگاه استقلال و اینکه نکونام بابت کامل نبودن تیمش گلایه داشته، گفت: باید گفت که تمامی ارکان باشگاه در تعامل خوبی به سر می‌برند و فعالیت‌های لازم را انجام می‌دهند، اما به نظر می‌رسد آقای بلانکو در این چند هفته اخیر در شرایطی قرار داشتند که می‌توانستند زودتر کارهای او را به انجام برسانند و در این زمینه تأخیری صورت گرفته است.

عالمی در برابر انتقاد خبرنگاران مبنی بر مصاحبه نکردن بازیکنان استقلال نیز گفت: علت خاصی برای این موضوع وجود ندارد و انتظار می‌رود بازیکنان پس از بازی، با حفظ آرامش در جایگاه خود به گفتگو بپردازند. امیدواریم در آینده این مسئله حل شود و برای شما آرزوی موفقیت داریم.

دیدگاه‌ها