کد خبر : 2064381 | 02 شهریور 1403 ساعت 22:55 | 14.8K بازدید | 3 دیدگاه

در فصل جدید هنوز دریافتی نداشتیم

ربیعی: آرشا به جای توپ سر بازیکن ما را مشت کرد

محمد ربیعی می‌گوید دو تیم ذوب آهن و هوادار با زمین ورزشگاه امام رضا آشنا نبودند و چمن کیفیت لازم را نداشت.

ربیعی: آرشا به جای توپ سر بازیکن ما را مشت کرد

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی، سرمربی ذوب آهن پس از دیدار تیمش برابر هوادار در کنفرانس خبری گفت: خسته نباشید به تیم و کادر فنی هوادار و بازیکنان دو تیم. پیشبینی می‌کردیم که هوادار توپ را در اختیار ما بگذارد و با دفاع فشرده از حملات ما جلوگیری کند که کارشان را در بخش زیادی از بازی درست انجام دادند. باید در این بازی‌ها از معدود موقعیت‌ها استفاده ببریم که از ۴ موقعیت‌مان استفاده نکردیم.

ویدئو: 351054

ربیعی اضافه کرد: تیم حریف هم می‌توانست در ضدحملات برای ما دردسرساز شود که توانستیم پوشش بدهیم. در بخش جلوی زمین مشکل داریم و باید کار کنیم. چند بازیکن از شرایط آمادگی دور هستند.

او در مورد وضعیت چمن ورزشگاه امام رضا گفت: برای هر دو تیم زمین ناشناخته بود و حکم میهمان داشتیم. کیفیت چمن اصلا خوب نبود و واقعا حیف است. یک جاهایی توپ پله می‌شد و اجرای کارهای ترکیبی سخت بود.

او ادامه داد: ما کلاً ۲۷ روز زمان پیش‌فصل داشتیم. امیدوارم ورزشگاه‌ها به استاندارد لازم برسد. شرایط برای ما، پرسپولیس، استقلال و چادرملو سخت است. ورزشگاه ماهم در اختیار تیم ملی است. تیم ما در مسیر پروازی است و باید این گردنه را رد کنیم تا لیگ به شرایط عادی برگردد.

ربیعی در مورد غیبت کمال کامیابی‌نیا گفت: تشخیص فنی من است.

سرمربی ذوب آهن در مورد داوری گفت: آقای مهدوی جزو داوران خوب ماست. فقط یک صحنه در توپی که ارسال کردیم و خاقانی سر زد، گلر حریف سر بازیکن ما را مشت کرد، من دور بودم ولی می‌توانست پنالتی باشد. اگر گلر در تخمینش اشتباه کرده باشد می‌توانست پنالتی شود.

او در مورد احتمال میزبانی دوباره در مشهد گفت: به هرحال این شهر و استان دوست‌داشتنی است ولی انتظار بهتری از زمین داشتم. با توجه به اینکه استان‌های همجوارمان بازی داشتند اینجا آمدیم. اصفهان باید به دلیل داشتن دو تیم اصیل دو ورزشگاه نقش جهان و فولادشهر را برساند. چون بازی بعدی خانگی ما بعد از فیفادی است می‌توانیم در آنجا بازی کنیم‌.

ربیعی در پایان ما هنوز در این فصل دریافتی نداشتیم و از مسئولان کارخانه خواهش می‌کنم این موضوع را حل کنند. فصل پیش هم باتوجه به رتبه قابل قبولی که کسب کردیم تسویه کامل نشده و از آخرین پرداختی چند ماهی می‌گذرد. امیدوارم به این مسئله هرچه سریع‌تر بپردازند. تیم نیازمند دریافتی طبق عرف و قرارداد است تا بازیکنان تیم بدون دغدغه و با تمرکز در اصفهان زندگی و بازی کنند. بودجه لازم برای ذوب آهن مصوب نشد و فیلم آن پخش شد. با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم و باید پرداختی داشته باشیم تا تیم باتمرکز ادامه بدهد. آقای نکیسا زحمتش را می‌کشد و این مسئله نیازمند همت جمعی است و از هیئت رئیسه کارخانه خواهش می‌کنم که تمهیدات سریعی بیندیشند.

دیدگاه‌ها