کد خبر : 2064379 | 02 شهریور 1403 ساعت 22:51 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

در این شرایط چرا بازی برگزار می‌کنیم

رحمتی: باید به بازیکنانم تقلب برسانم

مهدی رحمتی می‌گوید تیمش ۲۰ روز از بقیه تیم‌ها عقب‌تر است و باید با شرایط خاصی بازی‌های ابتدایی لیگ را دنبال کنند.

رحمتی: باید به بازیکنانم تقلب برسانم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی، سرمربی هوادار در نشست پس از بازی با ذوب آهن گفت: در ابتدا از همه کسانی که شرایط میزبانی را در مشهد فراهم کردند، تشکر می‌کنم، وقتی زمین بازی را دیدم خیلی ناراحت شدم، من خاطره‌هایی زیادی اینجا داشتم؛ دو سال بازی کردم و دو سال هم مربی بودم و نسبت به گذشته شرایط خیلی عوض شده بود.

وی افزود: به تیم ذوب‌آهن و بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم. ذوب‌آهن کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد و می‌دانستیم مقابل آن‌ها کار سختی داریم. به بازیکنانم افتخار می‎کنم که با همه وجود در بازی امروز حاضر شدند. ذوب‌آهن را با توجه به اینکه فقط یک هفته از لیگ گذشته بود، خیلی خوب آنالیز کردیم و سعی کردیم روی نقاط ضعف آن‌ها تمرکز کنیم و نقاط قوت آن‌ها را کنترل کنیم. اگر در ضدحمله‌ها مقداری به خودباوری رسیده بودیم، می‌توانستیم از موقعیت‌ها استفاده بیشتری داشته باشیم. ما نسبت به بقیه تیم‌ها 20 الی 25 روز تمرین عقب هستیم و باید این روزها را با تقلب رساندن به بازیکنان از لب خط یک جوری جبران کنیم. مطمئنم که تیمم با حمایت و همدلی که با هم به وجود می‌آوریم و هماهنگی بیش‌تری که بین ما شکل می‌گیرد، اتفاقات بهتری می‌افتد.

ویدئو: 351048

او در خصوص وضعیت عجیب ورزشگاه‌ها و سرگیجه‌ای که برای تیم‌ها به وجود آمده، گفت: ما در کشورمان خیلی چیزها عجیب است؛ باید ابراز ناراحتی کنم که چرا استان خراسان و شهر مشهد با این همه امکانات یک تیم در لیگ برتر ندارد؟ این اولین اعتراضی است که من باید به عنوان نماینده مشهد داشته باشم. ما الان این همه بازیکن مشهدی در لیگ برتر داریم، تیمی مثل پدیده داشت بازیکنانی را از مشهد به فوتبال ایران معرفی می‌کرد و یک آدمی که اصلاً معلوم نبود که بود همه چیز را خراب کرد و در آن سال مسئولان استانی تلاش نکردند که این سهمیه را برای شهر نگه دارند. من خیلی تلاش کردم ولی تنها بودم، آقای استاندار که فکر می‌کنم الان جایی هم هستند که دستشان به چیزی نمی‌رسد و آن زمان باعث شدند که سهمیه استان خراسان از بین برود. یک سری آدم نااهل که بازیکنان را فروختند و پولشان را خوردند.

2071863

او با گلایه از این وضعیت ادامه داد: راجع به فوتبال خودمان هم همین است. ما هفته پیش دقیقه 83 صحنه‌ای در محوطه جریمه حریف داشتیم که اگر وی‌ای‌آر وجود داشت، قطعا برای ما پنالتی گرفته می‌شد و بازی هم با نتیجه تساوی به اتمام می‌رسید. اصلاً وقتی که شرایطش را نداریم چرا بازی‌ها را برگزار می‌کنیم؟ بگذارید هر وقت که شرایطش بود، بازی‌ها را برگزار کنید. اگر همه این بازی‌ها انجام می‌شود که ما تیم ملی موفقی برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی داشته باشیم، اشکال ندارد ما همه این سختی‌ها را تحمل می‌کنیم و دلمان را به این خوش می‌کنیم که تیم ملی را آماده، روانه مسابقات کردیم.

سرمربی هوادار در پایان درباره داوری گفت: داوری عالی بود. هفته‌ی پیش هم عالی بود. آقای اکرمی خیلی خوب قضاوت می‌کند و گفتم که امیدوارم من در خصوص آن صحنه اشتباه کرده باشم و شاید اگر وی‌ای‌آر وجود داشت به قضاوت عالی او در آن بازی کمک می‌کرد.

دیدگاه‌ها