کد خبر : 2064374 | 02 شهریور 1403 ساعت 22:41 | 21.5K بازدید | 6 دیدگاه

نبود VAR در همه مسابقات تبعیض است:

اخباری: آقا سعید دقیقی، قسر در رفتی!

سرمربی چادرملو به نبود VAR در تمامی مسابقات لیگ برتر اعتراض کرد.

اخباری: آقا سعید دقیقی، قسر در رفتی!

به گزارش "ورزش سه"، سعید اخباری بعد از تساوی مقابل شمس آذر قزوین در کنفرانس خبری حاضر شد و نسبت به شرایط این مسابقه صحبت کرد، او همچنین به نبود VAR در تمامی مسابقات اعتراض کرد.

سعید اخباری، سرمربی تیم فوتبال چادرملوی اردکان، پس از تساوی تیمش مقابل شمس آذر قزوین، به تحلیل بازی پرداخت و گفت: برای هر دو تیم مسابقه سختی را شاهد بودیم، اما کیفیت چمن بالا بود و از مسئولان تشکر می‌کنم چرا که یک مسابقه باکیفیت را تجربه کردیم.

وی در ادامه افزود: در نیمه اول دو تیم شرایط برابری داشتند، اما در نیمه دوم با هفت تغییر نسبت به بازی‌های قبلی به میدان رفتیم. فکر می‌کنم شمس آذر در این دیدار قسر در رفت، هرچند که تیم خوبی هستند و دومین سال است که در لیگ برتر حضور دارند. سعید دقیقی مربی خوبی است و باید بگویم آقا سعید قسر در رفتی!

ویدئو: 351065

اخباری همچنین بیان کرد: صد درصد مستحق برد بودیم و برای بازیکنان ناراحت هستم چرا که موقعیت‌های زیادی از 80 درصد داشتیم و بازی به بازی بهتر خواهیم شد و امسال نیز با همین رویه پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به شرایط میزبانی تیمش بدون حضور هواداران، خاطرنشان کرد: جای خالی تماشاگران احساس می‌شود. تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم در ورزشگاه شهید نصیری به میدان برویم و حضور تماشاگران شکل بازی ما را نیز تغییر خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه گلی که دریافت کردیم مشکوک به آفساید بود، عنوان کرد: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم اما احساس می‌کنم که کمک‌های داور به او خیلی کمک نکردند. اینکه برخی مسابقات VAR داشته باشد عادلانه نیست و نباید برخی تیم‌های خاص این سیستم را داشته باشند و این اجحاف است و نباید تیم‌هایی که سرمایه‌گذاری می‌کنند را دلسرد کرد.

سرمربی تیم فوتبال چادرملو با اشاره به اینکه مسابقه فوتبال بدون تماشاگر، روح فوتبال را می‌کشد، گفت: امیدواریم که مسابقات هر چه زودتر با حضور هواداران برگزار شود و شاهد پر شور برگزار شدن مسابقات باشیم.

2022807

وی ادامه داد: ما از رئیس فدراسیون می‌خواهیم که VAR در تمام بازی‌ها باشد و اجازه ندهند بین تیم‌ها تفاوتی گذاشته شود. این موضوع مصداق کامل تبعیض است. سرمربی چادرملو همچنین به وضعیت یکی از بازیکنان تیمش اشاره کرد که با آمبولانس از ورزشگاه خارج شد و گفت: حق هرگز برنمی‌گردد و یکی از بازیکنان ما ابروی خود را پاره کرد و ۸ بخیه خورد.

او در پایان با اشاره به اهمیت حضور تماشاگران در مسابقات فوتبال گفت: مسابقه فوتبال بدون تماشاگر، روح فوتبال را می‌کشد. امیدواریم که مسابقات هر چه زودتر با حضور هواداران برگزار شود و شاهد برگزاری پرشور مسابقات باشیم.

دیدگاه‌ها