کد خبر : 2064373 | 02 شهریور 1403 ساعت 22:36 | 25.1K بازدید | 1 دیدگاه

می‌توانیم بگوییم بازی عادلانه نبود؛

عاشقانه‌های مورایس برای خیبر خرم‌آباد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از کیفیت تیمش در مصاف با خیبر خرم آباد ابراز رضایت کرد و البته نکته مهم او حرف‌های او درباره عملکرد خیبر بود.

عاشقانه‌های مورایس برای خیبر خرم‌آباد

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل خیبر که در ثانیه‌های پایانی مسابقه رقم خورد، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: این بازی به گونه‌ای بود بعضی اوقات می‌توانیم بگوییم عادلانه نیست. کاش می‌توانستم آرزو کنم هر دو تیم برنده بازی باشند.
او ادامه داد: هر دو تیم رفتاری نشان دادند که خواستار برد بازی بودند و خیلی رفتار و بازی جذابی بود. به هر دو تیم تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت برای خیبر در بازی‌های آتی دارم. تیم خوب و بازیکنان باشخصیتی دارند و امیدوارم فصل خوبی را پشت سر بگذارند.

ویدئو: 351055

مورایس در واکنش به این سوال که سپاهان دو نیمه متفاوت داشته و به طور کلی نظرش درباره کیفیت تیمش چیست، اینطور واکنش نشان داد: کیفیت خوب بود و از تیم راضی بودم. بازی طبق تفکرات پیش رفت و حریف هم تیم خوبی بود؛ غیر از صحنه ‌پنالتی که مشکوک بود، بقیه سوت‌های داور فوق‌العاده بود. فوتبال این‌گونه است؛ برخی مواقع یک تیم تدافعی یا تهاجمی است. نیمه اول دو سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم که گل نشد. حریف از ضدحملات خوب استفاده می‌کرد، پنالتی گرفتند و جلو افتادند.

2071856

سوال پایانی در حالی که مورایس قصد ترک نشست خبری را داشت درباره بازی نکردن لیموچی بود و مورایس در واکنش به این سوال در حالی که از صندلی خود بلند شده بود و در حال ترک سالن بود گفت: قول می‌دهم بازی بعدی وقتی لیموچی بازی کرد جواب این سوال را بدهم.

دیدگاه‌ها