کد خبر : 2064362 | 02 شهریور 1403 ساعت 21:57 | 37.6K بازدید | 2 دیدگاه

فاتی اعتماد مربی را دارد

پیام فلیک برای ستاره بدشانس: منتظرم برگردی!

سرمربی آلمانی بارسا همچنان روی آنسو فاتی حساب می‌کند و منتظر بازگشت او از مصدومیت است.

پیام فلیک برای ستاره بدشانس: منتظرم برگردی!

به گزارش "ورزش سه"، از امروز، جدایی آنسو فاتی دیگر جزو اولویت‌های بارسلونا نیست و او با دستور فلیک ماندنی خواهد بود.

دکو به عنوان مدیر ورزشی بارسا روی سبک کردن فهرست تیم برای دستیابی به فرپلی مالی و ثبت قرارداد دنی اولمو در لالیگا تمرکز کرده است و اینکه منابع مالی کافی برای ورود به قانون 1:1 لالیگا را به دست بیاورد. در این بین تلاش برای فروش فاتی نیز متوقف شده و تمرکز روی دیگران است. دلیل؟ درخواست فلیک که همچنان به مهاجم جوان و بدشانس خود اعتقاد دارد.

2057109

در واقع هانسی فلیک همچنان به احتمال احیای شماره "10" بارسلونا اعتماد دارد. سرمربی آلمانی از زمان ورودش هرگز از اعتماد به این مهاجم جوان دست نکشید و متقاعد شده است که با کار و افزایش اعتماد به نفس، او می‌تواند یک بار دیگر بازیکنی باشد که در زمین تفاوت ایجاد می‌کند.

به همین دلیل، در اولین جلسات تمرینی پیش فصل، فلیک و کادر مربیگری‌اش، تمرینات خاصی بدنسازی را برای او ترتیب دادند تا فاتی بتواند بهترین فرم خود را به دست آورد اما مصدومیت بدموقع این شانس را از او گرفت و فاتی فعلا شرایط بازی را ندارد.

فلیک ولی آنسو فاتی را به عنوان یک جایگزین عالی برای روبرت لواندوفسکی در خط حمله می‌داند. مهاجمی که فصل قبل ژاوی او را نخواست تا قرضی راهی برایتون شود. چالشی که در آن ناکام ماند و مجبور شد برگردد.

دیدگاه‌ها