کد خبر : 2064326 | 02 شهریور 1403 ساعت 19:45 | 7.9K بازدید | 9 دیدگاه

رسمی: صعود بوکاجونیورز به جام باشگاه‌های جهان 2025

بوکاجونیورز یکی از نمایندگان قاره آمریکای جنوبی در جام باشگاه‌های جهان 2025 خواهد بود.

رسمی: صعود بوکاجونیورز به جام باشگاه‌های جهان 2025

به گزارش "ورزش سه"، بوکاجونیورز به جام باشگاه‌های جهان صعود کرده و در افتتاحیه مسابقات 32 تیمی که در سال 2025 در آمریکا برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

بوکا جونیورز سی‌امین تیمی است که جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان 2025 و دومین تیمی از آرژانتین است که بلیط خود را برای سفر به ایالات متحده در سال آینده رزرو می‌کند.

پس از اینکه تیم‌های آرژانتینی سن لورنزو و تالرس و ناسیونال اروگوئه در مرحله یک هشتم نهایی جام لیبرتادورس 2024 حذف شدند، صعود بوکاجونیورز قطعی شد.

جام باشگاه‌های جهان فیفا با 32 تیم در ماه‌های ژوئن و جولای 2025 در ایالات متحده برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها باشگاه‌های شش کنفدراسیون برای کسب عنوان قهرمانی جهان با هم رقابت می‌کنند.

2071738

آمریکای جنوبی در این رقابت 6 سهمیه دارد که پیش از این پالمیراس، فلومیننزه، فلامینگو و ریورپلاته از این قاره صعود خود را قطعی کرده بودند.

از قاره آفریقا ویداد مراکش، الاهلی مصر، مامدولی ساندونز آفریقای جنوبی و ای‌اِس تونس از تونس به این رقابت‌ها صعود کرده‌اند.

الهلال عربستان، اوراواردز ژاپن، العین امارات و اولسان هیوندای کره جنوبی هم از قاره آسیا به مسابقات سال بعد راه پیدا کرده‌اند.

چلسی انگلیس، پاری سن ژرمن فرانسه، منچسترسیتی انگلیس، رئال مادرید و اتلتیکومادرید اسپانیا، اینترمیلان و یوونتوس ایتالیا، پورتو و بنفیکا پرتغال، بایرن مونیخ و دورتموند آلمان و سالزبورگ اتریش هم از قاره اروپا در این مسابقات شرکت می‌کنند.

کلاب لئون، مونترری و سی‌اف پاچوکا از مکزیک و ستل ساندرز آمریکا هم از قاره آمریکای شمالی به این رقابت‌ها رسیده‌اند. آکلند سیتی از نیوزلند هم تنها نماینده اقیانوسیه در این بازی‌هاست.

دیدگاه‌ها