کد خبر : 2064321 | 02 شهریور 1403 ساعت 19:27 | 22.1K بازدید | 4 دیدگاه

فدریکو بیرون، نیکو گونزالس داخل

یوونتوس جانشین کیه‌زا را انتخاب کرد

فدریکو کیه‌زا از یوونتوس کنار گذاشته شده و باشگاه ایتالیایی به نظر روی جذب جانشین او نیز به جمع بندی نهایی رسیده است.

یوونتوس جانشین کیه‌زا را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، وینگر ایتالیایی یکی از کاندیداهای بزرگ برای تقویت خط حمله بارسا است و بیانکونری نیز روی جذب جانشین او تمرکز کرده است.

با نزدیک شدن به بسته شدن بازار نقل و انتقالات، شانس انتقال فدریکو کیه‌زا به عنوان وینگر جدید باشگاه بارسلونا در حال افزایش است. این ملی‌پوش ایتالیایی بخشی از برنامه‌های تیاگو موتا نیست و یوونتوس به دنبال یافتن یک جانشین قابل اعتماد است که بتواند جای خالی او را در ترکیب پر کند.

با مصدومیت فیلیپ کاستیچ از ناحیه زانو و تیموتی وه‌آ که با مشکلات عضلانی پس از اولین بازی خود در سری آ، دست و پنجه نرم می‌کند، یوونتوس بدون وینگر مانده و در ایتالیا خبر داده‌اند که یووه علاقه زیادی به جذب نیکلاس گونزالس آرژانتینی، فوتبالیست 26 ساله فیورنتینا، دارد. در ایتالیا آنها با اطمینان می‌گویند که کیه‌زا می‌رود و نیکو جایگزین او می‌شود، اگرچه فیورنتینا فعلا در قبال جدایی بازیکن حود نرمش نشان نداده است.

2071733

نیکولاس از سال 2021 برای فیورنتینا بازی می‌کند و توانسته 25 گل به ثمر برساند. یوونتوس تنها یک هفته برای جذب او فرصت دارد و در این مدت نیز باید کار انتقال کیه‌زا به تیمی دیگر را تمام کند. برای بارسا کیه‌زا گزینه دوم است و آنها اگر در جذب لیائو ناکام بمانند، روی او تمرکز خواهند کرد.

دیدگاه‌ها