کد خبر : 2064314 | 02 شهریور 1403 ساعت 21:25 | 5.7K بازدید | 4 دیدگاه

ربیعی و رحمتی به یک امتیاز رضایت دادند

ذوب آهن صفر - هوادار صفر، طلسم ادامه‌دار گاندوها

دو تیم ذوب‌آهن و هوادار در دیدار هفته دوم لیگ برتر به تساوی بدون گل رضایت دادند.

ذوب آهن صفر - هوادار صفر، طلسم ادامه‌دار گاندوها

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از هشت دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم ذوب آهن اصفهان و هوادار تهران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این جدال با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کرد تا سهم ربیعی و رحمتی از این دیدار حداقل امتیاز ممکن باشد. 
بازی در نیمه اول آنچنان موقعیت خاصی نداشت و شاهد عملکرد پایاپای از سمت هر دو تیم بودیم اما در ۴۵ دقیقه دوم، ذوب آهن سعی داشت هرچه زودتر به گل برسد که این بار خط دفاعی مستحکم هوادار و همچنین واکنش‌های خوب آرشا شکوری، مانع از این اتفاق شد. 
با تساوی ذوب آهن و هوادار در این هفته از رقابت‌ها، ذوبی‌ها کماکان در لیگ هنوز طعم پیروزی و شکست را نچشیدند و با ۲ امتیاز در رده نهم هستند. همچنین هوادار هم حالا اولین امتیاز فصلش را به دست آورد و بدین ترتیب شاگردان مهدی رحمتی با یک امتیاز سیزدهم جدول قرار گرفتند..

ویدئو: 351033

هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران - لیگ بیست و چهارم 
جمعه ۲ شهریور ساعت ۱۹:۱۵
ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
داور: سیدرضا مهدوی / کمک‌ داورها: امیررضا آشور ماهانی و احد سلطانی/ داور چهارم: احسان اکبری / ناظر داوری: محمدرضا اکبریان

🟢ترکیب ذوب آهن اصفهان:
پارسا جعفری، سید محمد قریشی، فریبرز گرامی، رامتین سلیمان زاده(محمدجواد آزاده-71)، امیرحسین جدی، پدرام قاضی‌پور(گریگول چابرادزه-63)، حسن شوشتری، فردین یوسفی(علی اسلامی-71/مرتضی تبریزی-82) محسن آذرباد، مجید علیاری و امید لطیفی
سرمربی: محمد ربیعی

🟣ترکیب هوادار تهران:
آرشا شکوری، صائب محبی، میثم تهی‌دست، مرتضی منصوری، مهدی مهدوی(مهدی ترکمان-74)، میلاد خدایی(محمدحسین زواری-85)، مصطفی احمدی، عرفان معصومی(مصطفی شیخ-85)، مهدی گودرزی(ادریس رحمانی-74)، پیمان رنجبری و علی فتحی(محمد دین‌دار-56)
سرمربی: سید مهدی رحمتی


🟡اخطارها:

🟨 هوادار : پیمان رنجبری(75)

⏱لحظات حساس:

دقیقه ۱۵: با گذشت یک ربع از زمان آغاز شروع بازی، کماکان شاهد موقعیت خاصی در این بازی نبودیم اما در مجموع دو تیم برای کنترل مالکیت توپ و خلق موقعیت تلاش زیادی دارند.

دقیقه ۵۷: ضربه علیاری در محوطه جریمه با واکنش خوب شکوری به کرنر رفت.

دقیقه ۶۱: باز هم شکوری با خروج به موقع خود از دروازه یک موقعیت خطرناک را از ذوبی‌ها گرفت.

دقیقه ۶۵: ذوب‌آهن در نیمه دوم موفق شده بازی بهتری به نمایش بگذارد اما هوادار در خط دفاع بسیار خوب عمل کرده است.

🥇بهترین بازیکن:

آرش شکوری دروازه‌بان جوان تیم هوادار شب بسیار خوبی را در جدال مقابل ذوب آهن داشت و در معدود موقعیت‌های خطرناک ذوبی‌ها، با واکنش‌هایش موجب شد تا هوادار از مشهد با ۱ امتیاز به تهران برگردد.

دیدگاه‌ها