کد خبر : 2064313 | 02 شهریور 1403 ساعت 19:19 | 16K بازدید | 6 دیدگاه

بدشانس مثل حسینی در ثانیه آخر(عکس)

سرمربی آلومینیوم نزدیک بود نخستین پیروزی فصل را مقابل نساجی به دست بیاورد.

بدشانس مثل حسینی در ثانیه آخر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی پس از تمرینات سختی که پیش از شروع فصل داشتند، در نخستین مسابقه لیگ برتر در هوای گرم و نامساعد اهواز به تساوی مقابل استقلال خوزستان رسیدند، اما دیروز در آستانه کسب پیروزی برابر نساجی مازندران قرار داشتند که این اتفاق نیفتاد.

مجتبی حسینی که سال گذشته سه بار نساجی مازندران را با هدایت سید مهدی رحمتی، لوکاس آلکاراز و ساکت الهامی شکست داد و دو بار در لیگ برتر و یک‌بار در جام حذفی موفق به انجام این کار همراه با آلومینیوم شد، دیروز هم تلاش زیادی کرد تا تیمش بتواند چنین اتفاقی را رقم بزند که در دقیقه 5+90 برتری آنها از دست رفت.

شاگردان حسینی که گل تاکتیکی و تماشایی با رد و بدل کردن 20 پاس و شلیک دیدنی به دروازه نساجی مازندران به ثمر رساندند و موقعیت‌های خطرناکی از دست دادند، چند ثانیه تا کسب نخستین پیروزی فصل در اراک فاصله داشتند که در لحظات آخر سه امتیازشان تبدیل به مساوی شد، اما با این وجود به شدت از سوی هواداران اراکی تشویق شد.

2071720

مجتبی حسینی که تیمش را با تلفیقی از مهره‌های با تجربه و کم سن و سال به لیگ برتر فرستاده و حساب ویژه‌ای روی درخشش آنها باز کرده، امیدوار است هفته آینده برابر مس رفسنجان امتیاز بگیرند و موفق کار کنند.

دیدگاه‌ها