کد خبر : 2064312 | 02 شهریور 1403 ساعت 19:15 | 38.4K بازدید | 15 دیدگاه

سنگ تمام باشگاه ایتالیایی برای ‌‌پدیده ایرانی

باشگاه لوبه به شدت به ستاره ایرانی خود امیدوار است.

سنگ تمام باشگاه ایتالیایی برای ‌‌پدیده ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، هنوز دو روز از حضور پوریا حسین‌خانزاده، دریافت‌کننده قدرتی والیبال ایران در تیم لوبه ایتالیا نمی‌گذرد، اما اکثر رسانه‌های ایتالیایی به اولین حضور او در تمرینات لوبه واکنش نشان دادند.

در این بین، باشگاه لوبه که به نظر می‌رسد مدت‌ها برای حضور این ستاره ایرانی لحظه‌شماری می‌کرد، با یک کلیپ جذاب و نوشتن "ترمیناتور به ما ملحق شد"، برای او سنگ تمام گذاشت.

این باشگاه همچنین به‌طور کامل اولین تمرین پوریا حسین‌خانزاده را زیر نظر داشت و جزئیات این تمرین را به خوبی در سایت خود شرح داد. در این گزارش آمده است که با برق امیدی در چشمانش و اشتیاق و دوستی نسبت به هم‌تیمی‌هایش، علی‌رغم موانع زبانی، این غول ۲۰۴ سانتی‌متری اولین تمرین خود را با تیم انجام داد.

خود پوریا حسین‌خانزاده که از اولین تمرینش با این باشگاه به وجد آمده بود، در پایان به رسانه‌های این تیم گفت که قصد دارد بهترین عملکردش را در لوبه به نمایش بگذارد و دل هواداران این باشگاه را به دست بیاورد.

گفتنی است تیم لوبه، قبل از دیدار هفته اول خود مقابل پادووا، در چند بازی دوستانه و یک تورنمنت چندجانبه شرکت خواهد کرد و این بهترین فرصت برای ستاره والیبال ایران است تا توانایی‌های خود را به جیامپائولو مدی، سرمربی این تیم، نشان دهد.

دیدگاه‌ها