کد خبر : 2064309 | 02 شهریور 1403 ساعت 19:08 | 85.1K بازدید | 52 دیدگاه

ایلکای یک هفته هم صبر نکرد

شوخی زشت بارسا با گوندوگان: او تحملش را نداشت

ایلکای گوندوگان بلافاصله بعد از اینکه متوجه شد بارسا به فروش او فکر می‌کند، در جدایی درنگ نکرد چون این رفتار باشگاه برایش غیر قابل قبول بود.

شوخی زشت بارسا با گوندوگان: او تحملش را نداشت

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، ایلکای گوندوگان حتی یک هفته هم صبر نکرد و بعد از اینکه متوجه شد در فهرست فروش بارسا قرار دارد، بی‌درنگ به سیتی بازگشت. شوخی با کاپیتان سابق تیم ملی آلمان جایز نبود. کسی که مدتی بود از چیزهایی در بارسلونا حس ناامیدی داشت و نمی‌خواست فشارها را قبول کند. او نمی‌خواست در سریالی درباره آینده و دستمزدش حضور داشته باشد.

ایلکای به محض اینکه خوان لاپورتا گفت، قرارداد او ممکن است مشکل‌ساز باشد، جدایی را انتخاب کرد. ما در مورد فوتبالیستی با اعتبار بزرگ صحبت می‌کنیم، یکی مثل تونی کروس. او به سیتی بازگشت و خیلی زود از جدایی‌اش از جمع سیتیزن‌ها ابراز پشیمان کرد: «سیتی بهترین باشگاه دنیاست و ای کاش نمی‌رفتم.»

شاید بهتر بود گوندوگان هرگز برای این بارسا و در این مقطع بازی نمی‌کرد. برای او بهتر این بود که بازیکن رئال مادرید شود، تنها باشگاهی که بعد از سیتی می‌توانست باعث خوشحالی‌اش شود.

1883683

او در دو نوبت نیز به امضای قرارداد با رئال بسیار نزدیک بود و یک بار حتی در دسترس بود، زمانی که سه سال پیش در حال مذاکره با تیم گواردیولا برای تمدید قرارداد بود. اولین بار دورتموند و سپس سیاست نقل و انتقالاتی رئال مادرید درهای برنابئو را به روی او بست. و ایلکای که به دنبال تجربه‌ای جدید بود، در سال 2023 با بارسا قرارداد امضا کرد، حرکتی حرفه‌ای که تصور می‌کرد انتقال بزرگی باشد. او ولی ناامید و تا حدودی رسوا شده بارسلونا را ترک کرد.

گوندوگان پس از شکست در اولین کلاسیکو، رختکن بارسا را زیر و رو کرد و حتی اعتراضش را علناً گفت که باعث توبیخش از سوی باشگاه شد. این اتفاق پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا تکرار شد، زیرا درباره نمایش ضعیف آرائوخو سکوت نکرد. جنجال دوم و آخر، چون از آن روز تصمیم گرفت دیگر صحبت نکند. زمانی که چند روز بعد و پس از شکستی دیگر، یکی از کارکنان باشگاه از او خواست بعد از بازی صحبت کند، شگفت زده شد: "شوخی می‌کنی؟"

و همانطور که گفتیم شوخی با گوندوگان جایز نبود. ستاره آلمانی با احترام رختکن بارسا را ترک کرد و حالا حفره‌ای در تیم ایجاد کرده است که پر کردن آن دشوار خواهد بود. چرا؟ چون رختکن بارسا بازیکنی با استعداد و رهبری او ندارد. پپ و کروس که از فوتبال چیزهای زیادی می‌دانند، از این موضوع آگاه هستند. و به همین دلیل است که یکی ایلکای را با آغوش باز پس گرفت (پپ) و دیگری به جدایی او خندید (کروس).

دیدگاه‌ها