کد خبر : 2064288 | 02 شهریور 1403 ساعت 18:21 | 24.1K بازدید | 8 دیدگاه

نیکو فقط تیتر روزنامه‌ شد، خبری نیست

قطعی: حسرت این ستاره به دل بارسا ماند!

ارنستو والورده، سرمربی اتلتیک بیلبائو، تایید کرد که نیکو ویلیامز به بارسلونا نمی‌رود و به توانایی‌های این بازیکن شک ندارد.

قطعی: حسرت این ستاره به دل بارسا ماند!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی‌های هفته دوم لالیگا رویارویی اتلتیک بیلبائو و بارسلونا بسیار قابل توجه خواهد بود. بیلبائو از سال 2001 موفق نشده در بازی خارج از خانه بارسا را شکست دهد و تابستان امسال به دلیل علاقه آبی‌اناری‌ها به جذب نیکو ویلیامز، ارتباط نزدیکی با این باشگاه داشته‌اند.

ارنستو والورده که سابقه حضور در بارسا را هم ​​به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی دارد، به شرایطی که بازیکن او تجربه کرده اشاره کرد. والورده پیش از بازی مقابل بارسلونا درباره ویلیامز گفت: "من او را خوشحال می‌بینم. او برای تمرین آمد، صحبت کردیم، شماره 10 را گرفت... و اکنون آماده بازی است. ما هنوز چیز زیادی از او ندیده‌ایم. تغییرات زیادی هنوز دیده نشده، بازیکنان در تیم‌های بزرگ باید کیفیت خود را حفظ کنند."

وضعیت نیکو؟
من او را خیلی خوب می‌بینم که با اعتماد به نفس کامل تمرین می‌کند. من هیچ مشکلی از این نظر نمی‌بینم. سر و صدای زیادی وجود داشته، اما فقط در حد نویز بود، نه چیزی بیشتر. باید اصل را از فرع جدا کنیم. نیکو تیتر برنامه‌‌های تلویزیونی و روزنامه‌ها را پر کرده و نه بیشتر. او بخشی از چشم انداز ماست.

2071694

پیشنهاد بارسلونا؟
در دنیای فوتبال این چیز جدیدی نیست که تیم‌ها بازیکن می‌خواهند. برخی از آن‌ها محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه دارند، اما در نهایت همه چیز یکسان است. همه چیز بستگی به این دارد که هر فرد چگونه آن را تجربه می‌کند و در نهایت این موضوع چندان مهم نیست. واقعیت این است که نیکو با ما و همینجا خوشحال است.

دیدگاه‌ها