کد خبر : 2064284 | 02 شهریور 1403 ساعت 17:58 | 22.6K بازدید | 5 دیدگاه

خداحافظی ستاره یورو با اسپانیایی‌ها: سلام به آرسنال!

میکل مرینو، هافبک اسپانیایی، از بازیکنان رئال سوسیه‌داد خداحافظی کرد و آماده پیوستن به آرسنال است.

خداحافظی ستاره یورو با اسپانیایی‌ها: سلام به آرسنال!

به گزارش "ورزش سه"، میکل مرینو پس از 6 سال حضور در رئال سوسیه‌داد، صبح امروز با هم‌تیمی‌های خود خداحافظی کرد. او قرار است به دنبال توافق روز گذشته بین دو باشگاه، برای امضای قرارداد رسمی با آرسنال به لندن سفر کند.

بازیکن اسپانیایی با همه اتفاقاتی که در این باشگاه تجربه کرده، خداحافظی بسیار احساسی با جایی داشت که به گفته خودش همیشه مثل خانه او خواهد بود.

مرینو و بازیکنانی که همراه او در کمپ زوبیتا حضور داشتند، در روزهای اخیر می‌دانستند که در نتیجه جدایی او نزدیک است، چون او روز چهارشنبه در جلسات تمرینی تیم حضور پیدا نکرد.

سوسیه‌داد به هیچ وجه از این خداحافظی شگفت‌زده نشد چون آن‌ها می‌دانستند که به دنبال عملکرد کم نقص مرینو در یورو 2024 همراه تیم ملی اسپانیا که به قهرمانی منجر شد، باشگاه‌های بزرگی برای خرید این بازیکن به این تیم پیشنهاد می‌دهند. سوسیه‌داد لوکا سوچیچ را برای تقویت خط حمله خریداری کرده بود و به همین دلیل مانعی برای فروش مرینو وجود نداشت.

2071687

مارتین اودگارد، الکساندر ایساک یا داوید سیلوا در سال‌های اخیر بازیکنانی بودند که به لیگ برتر انگلیس منتقل شدند و اکنون مرینو جدیدترین نماینده سوسیه‌داد در لیگ جزیره خواهد بود.

دیدگاه‌ها