کد خبر : 2064282 | 03 شهریور 1403 ساعت 03:27 | 16.9K بازدید | 4 دیدگاه

جای خالی سه ستاره در اردوی خاتون؛

برای ملیکا: جای تو اینجا خالی ۱۸ ابدی!

خاتون ایران، در حالی آماده نخستین تقابل در لیگ قهرمانان آسیا می‌شود که جای خالی سه ستاره این تیمِ ستاره به وضوح احساس می‌شود.

برای ملیکا: جای تو اینجا خالی ۱۸ ابدی!

به گزارش ''ورزش سه''، سال گذشته همین روزها بود که اردوی خاتون در تاشکند، محل برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا برگزار شد تا این تیم بعد از انجام سه مصاف سخت مقابل قهرمانان استرالیا، کره جنوبی و ازبکستان آمادگی خود را در سطح بین المللی بسنجد و به امید برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان زنان آسیا با فرمت رسمی، به ایران بازگشت.

خاتون درحالی سال گذشته به عنوان نماینده ایران در این تورنمنت حضور داشت که ستاره‌های ملی‌پوش این تیم، در اردوی تیم ملی حاضر بودند و بعد از مسابقات سخت مقدماتی المپیک، از استرالیا خود را به تاشکند رساندند تا برای تیم باشگاهی خود موثر باشند. زهرا خواجوی، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی، بهناز طاهرخانی، مدافع ارزشمند تیم ملی زنان و ملیکا محمدی، بازیکن فقید خاتون، بخشی از همان بازیکنانی بودند که بلافاصله بعد از اردوی تیم ملی خود را به اردوی خاتون رسانده بودند. سرنشینان همان خودروی تیبای مرگ‌بار که هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد پنج ماه بعد در بامداد سوم دی ماه با چنین فاجعه‌ای مواجه شوند.

2071683

حاصل آن تصادف، سه غایب در اردوی امروز خاتون است. شاگردان مرضیه جعفری که سال گذشته هم از کمبود بازیکن رنج می‌بردند؛ هم اکنون در بوتان حضور دارند تا به عنوان اولین نماینده تاریخ فوتبال زنان ایران در مسابقات لیگ قهرمانان زنان آسیا به میدان بروند

خاتون یکشنبه مقابل قهرمان کشور میزبان به میدان می‌رود و نسبت به سال گذشته سه ستاره ترکیب اصلی خود را در اختیار ندارد. سرنوشت این سه ستاره البته کاملا متفاوت با یکدیگر پیش رفته است. ملیکا محمدی، بلافاصله بعد از آن تصادف جانش را از دست داد، بهناز طاهرخانی با مصدومیت شدید مواجه شد و هم اکنون دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد، زهرا خواجوی هم خوشبختانه به اردوهای ملی بازگشته است اما به دلایل نامشخص بعد از آن تصادف دیگر به اردوی خاتون فراخوانده نشد.

دیدگاه‌ها