کد خبر : 2064263 | 02 شهریور 1403 ساعت 16:41 | 62.1K بازدید | 205 دیدگاه

ستاره مراکشی به قلب قرمزها نفوذ کرد

ایوب ایوب ایوب، ایوب العملود! (عکس)

گل ایوب العملود مقابل تراکتور او را به شکلی ویژه نزد هواداران پرسپولیس محبوب کرده است.

ایوب ایوب ایوب، ایوب العملود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ایوب العملود در این دو بازی از نظر نمایش کیفی شاید انتظارات هواداران پرسپولیس را برآورده نکرده است. او در ارسال‌ها و همچنین نفوذها چندان موفق نبوده تا حتی انتقاد طرفداران را هم برانگیزد اما یک صحنه در بازی با تراکتور باعث شد تا ورق برای این ستاره مراکشی کاملا برگردد.

العملود 30 ساله که به اولین بازیکن مراکشی تاریخ باشگاه پرسپولیس تبدیل شده، در دقیقه 89 با جایگیری فوق‌العاده در محوطه جریمه تراکتور توانست قفل دروازه این تیم را بشکند. او که در سرزنی و شوت‌زنی تبحر خوبی از خود نشان داده، برخلاف عرف عمومی و حضور مدافعان کناری در اطراف محوطه جریمه هنگام ارسال کرنر، به داخل محوطه رفته بود، توانست ضربه نهایی را به بیرانوند بزند.

2071447

ایوب در این صحنه ارسال قوس‌دار و زیبای سعید صادقی را با یک ضربه سر محکم و غیرقابل مهار به گوشه دروازه بیرانوند فرستاد تا پرسپولیس از شکست تلخ برابر تراکتور فرار کند و یک امتیاز مهم را از استادیوم یادگارامام بیرون بکشد.

نکته جالب اینکه اولین گل ایوب در دیداری رقم خورد که دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست پیشین سرخپوشان یک پای دیگر آن بود و مدافع راست مراکشی به این شکل ارزش‌های خود را بیش از پیش ثابت کرد.

2071446

دیدگاه‌ها