کد خبر : 2064262 | 02 شهریور 1403 ساعت 16:30 | 14.8K بازدید | 14 دیدگاه

چراغ سبز مورایس برای بازگشت سیاوش

ژوزه مورایس شب گذشته در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر چادرملو درباره وضعیت سیاوش یزدانی صحبت کرد.

چراغ سبز مورایس برای بازگشت سیاوش

به گزارش "ورزش‌ سه"، سیاوش یزدانی پس از بازگشت سپاهان از اردوی ترکیه به دلیل عدم حضور به موقع در تمرینات تیم و سپس جر و بحث با سرمربی تیم با تصمیم مورایس در اختیار باشگاه گذاشته شده و این روزها در تمرینات شرکت ندارد.

مورایس که به همین دلیل بازی اول را از دست داد و حالا هم به همراه تیم به خرم‌آباد نرفته، با انتشار یک استوری تاکید کرد که مشکلی با مورایس ندارد و به زودی به تمرینات اضافه خواهد شد.

2070850

در این شرایط مورایس در بخشی از مصاحبه خود پیش از مصاف با خیبر درباره وضعیت سیاوش هم صحبت کرد و گفت: «سیاوش را نداریم که یک چالش است اما بقیه را داریم. باید به داشته‌هایمان باور داشته باشیم. نورافکن، رضاییان و زکی‌پور را نداریم اما آریا، حردانی و گودرزی را داریم که بازیکنان خوب و باکیفیتی هستند، انرژی جدید به تیم آمده است. نبود بازیکنانی که نداریم را حس می‌کنیم اما همه از جمله داور باید بهترین خودشان باشند. همه موقعیت‌های خود را داریم‌. سیاوش امروز نیست اما ممکن است روز دیگری باشد زیرا هر روز هرکسی یک موقعیت دارد.» 

با این وصف همانطور که مشخص است سیاوش یزدانی که در استوری نیز ابراز امیدواری کرده بود خیلی زود به تمرینات بازگردد، می‌تواند امیدوار باشد که با تصمیم مورایس طی روزهای آینده بار دیگر فرصت تمرین و بازی برای تیم محبوبش را پیدا کند.

دیدگاه‌ها