کد خبر : 2064261 | 02 شهریور 1403 ساعت 16:32 | 6.5K بازدید | 6 دیدگاه

با تایید پوستکوگلو: غیبت ستاره تاتنهام مقابل اورتون

دومینیک سولانکه، مهاجم تاتنهام، برای بازی مقابل اورتون در دسترس نخواهد بود.

با تایید پوستکوگلو: غیبت ستاره تاتنهام مقابل اورتون

به گزارش "ورزش سه"، آنگه پوستکوگلو تایید کرد که دومینیک سولانکه و رودریگو بنتانکور در دیدار روز شنبه مقابل اورتون در لیگ برتر غایب هستند.

سولانکه پس از مصدومیت از ناحیه مچ پا در بازی ابتدایی فصل مقابل لسترسیتی، بازی هفته دوم را از دست خواهد داد. همچنین رودریگو بنتاکور هم به دلیل ضربه سختی که روز دوشنبه به سرش برخورد کرد، در دسترس نیست. با این حال، پدرو پوررو و ایو بیسوما شرایط خوبی برای بازی کردن دارند و به تاتنهام ملحق می‌شوند.

2071653

پوستکوگلو در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل اورتون گفت: "دومینیک سولانکه در بازی آخر متحمل ضربه‌ای شد، او بازی را پشت سر گذاشت، اما روز بعد مصدومیت او شدید شد و بازی فردا را از دست خواهد داد."

او درباره بنتاکور گفت: "صرف نظر از پروتکل‌های ضربه مغزی، روی هر آسیبی به سر، از دیدگاه من همیشه باید محافظه کارانه‌تر عمل کنیم. او خیلی خوب برگشته، تمام تست‌ها را انجام داده و احساس خوبی دارد، اما قبل از بازی کردن او، باید کاملا اطمینان پیدا کنیم که آماده بازی کردن است. برای رودریگو مایه تاسف است چون او دوشنبه شب بازی خوبی داشت. بیسوما در دسترس است اما ما گزینه‌های دیگری در آنجا داریم. پدرو خوب است، او این هفته تمرین کرد و ما هیچ نگرانی دیگری نداریم."

دیدگاه‌ها