کد خبر : 2064259 | 02 شهریور 1403 ساعت 16:27 | 25.2K بازدید | 1 دیدگاه

اشتباه کردم، نباید با درد بازی می‌کرد

حرف‌های تلخ ستاره‌ای که المپیک را از دست داد

ستاره تیم ملی والیبال صربستان یکی از غایبان بزرگ المپیک پاریس بود.

حرف‌های تلخ ستاره‌ای که المپیک را از دست داد

به گزارش "ورزش سه" سرچکو لیسیناچ والیبالیستی است که سال‌ها نقطه قوت تیمش بوده است و مهم نیست در چه باشگاهی بازی می‌کرد، همیشه تمام توان خود را به کار می‌گرفت. احتمالاً اگر مشکلات سلامتی که مانند بومرنگ دوباره به سمت او برمی‌گردند، نبودند، هنوز هم همین‌طور بود.

سرچکو لیسیناچ صربستانی به علت آسیب‌دیدگی ستون فقرات که نیاز به جراحی داشت، دچار مشکلات عصبی شد. این مصدومیت در ماه می ۲۰۲۳ و در اولین بازی مرحله پلی‌آف قهرمانی ایتالیا رخ داد. خودش می‌گوید: "وقتی احساس درد کردم، درخواست تعویض نکردم و این اشتباهی بود که مرتکب شدم. روز بعد به پشتم آمپول زدم که نباید بلافاصله بعد از بروز مشکلم انجام می‌شد. همه این‌ها باعث شد بهبودی من خیلی طول بکشد. در واقع، من باید روز بعد از بازی که در آن درد احساس کردم، تحت عمل جراحی قرار می‌گرفتم، اما نه روز برای انجام عمل صبر کردیم که نباید این‌قدر صبر می‌کردیم. وقتی فشار زیادی روی اعصاب وجود دارد، باید فوراً اقدام به عمل جراحی کنید."

چنین آسیب جدی که ماه‌ها و شاید سال‌ها برای بازیکنان طول می‌کشد تا بهبود یابد، اغلب می‌تواند آن‌ها را به فکر پایان دادن به حرفه حرفه‌ای‌شان بیندازد. اما وقتی صحبت از مدافع میانی صربستان به میان می‌آید، هیچ‌کدام از این موارد در مورد او صدق نمی‌کند.

لیسیناچ در ادامه مصاحبه خود گفت: "در حال حاضر روی شن والیبال بازی می‌کنم. هنوز برای بازی در بالاترین سطح آماده نیستم، اما کم‌کم دارم برمی‌گردم. امیدوارم بهبودیم پیشرفت داشته باشد."

باشگاه پروجکت ورشو، تیم سابق او، از این بازیکن حمایت زیادی کرد. با این حال، یک سال انتظار برای تیمی که می‌خواهد برای بالاترین اهداف بجنگد و به یک تیم کاملاً آماده برای بازی نیاز دارد، طولانی است. به همین دلیل سرچکو لیسیناچ پایان همکاری خود را با تیم پایتخت اعلام کرد که در پایان ماه جولای رخ داد.

در حال حاضر، او به‌عنوان یک بازیکن آزاد باقی مانده است. او نمی‌خواهد بدون اینکه بتواند در زمین بازی کند، با تیم دیگری قرارداد ببندد. باید دید سرانجام مصدومیت عجیب و غریب لیسیناچ چه زمانی به پایان می‌رسد.

دیدگاه‌ها