کد خبر : 2064254 | 02 شهریور 1403 ساعت 16:02 | 3.4K بازدید | 1 دیدگاه

ساکت و تعویض‌های طلایی برای اولین امتیاز

سرمربی نساجی در بازگشت به نیمکت این تیم با تعویض‌های طلایی‌اش مانع از شکست شد.

ساکت و تعویض‌های طلایی برای اولین امتیاز

به گزارش “ورزش سه”، نساجی قائمشهر در دومین بازی فصل و در لحظات پایانی موفق به کسب تساوی در اراک مقابل آلومینیوم شد.

در شرایطی که نیمکت آلومینیوم برای جشن پیروزی کاملا آماده بود، در دقیقه ۹۳ محمد عباس‌زاده با ضربه سر خود توپ را به تور دروازه حریف چسباند تا بازگشت ساکت الهامی به نیمکت با کسب تک امتیاز همراه باشد.

ساکت الهامی که در اولین بازی فصل به دلیل محرومیت غایب بود، در جدال با آلومینیوم اراک تلاش زیادی داشت تا طلسم این تیم برابر حریف را که بیش از دو فصل بود موفق به کسب نتیجه مقابل آلومینیوم نشده بود بشکند.

او در لحظات پایانی بازی البته توانست با تعویض‌های طلایی‌اش نوار پیروزی حریف مقابل نساجی را بشکند و به یک امتیاز ارزشمند دست یابد.

2071003

ساکت الهامی در دقیقه ۸۰ این جدال محمدرضا حسینی و محمد عباس‌زاده را جانشین زامهران و منصور باقری کرد و در دقیقه ۹۳ روی ارسال حسینی، عباس‌زاده قفل دروازه حریف را شکست تا قائمشهری‌ها به اولین امتیاز فصل بیست و چهارم خود دست یابند.

الهامی که پیش از این برابر آلومینیوم یکی از خاطره‌سازترین نتیجه این تیم برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی را شکل داده بود، این‌بار نیز در بازگشت به نیمکت قائمشهری‌ها موفق شد روند پیروزی حریف برابر نساجی را متوقف کند.

نساجی هفته آینده برابر گل‌گهر سیرجان در قائمشهر به میدان خواهد رفت و باید دید این‌بار برنامه الهامی برای کسب اولین پیروزی فصل چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها