کد خبر : 2064252 | 02 شهریور 1403 ساعت 15:58 | 22K بازدید | 71 دیدگاه

خبر تلخ برای رئالی‌ها: بلینگام یک ماه نیست!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، به دلیل مصدومیت به مدت یک ماه قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

خبر تلخ برای رئالی‌ها: بلینگام یک ماه نیست!

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام به دلیل ضربه سختی که در بخش پایانی تمرین امروز متحمل شد، زمین تمرین را زودتر از سایر بازیکنان ترک کرد. این ملی پوش انگلیسی پس از نیمه کاره ماندن تمرین مجبور شد تست‌های مختلفی را پشت سر بگذارد.

به گزارش کادر پزشکی باشگاه، این بازیکن از ناحیه عضله پلانتار فاشیای پای راست دچار آسیب‌دیدگی شده است. این عضله در کف پا قرار دارد؛ مصدومیتی که او را یک ماه از میادین دور می‌کند. آن‌ها امید دارند که این بازیکن بتواند پس از فیفادی ماه سپتامبر دوباره به تمرینات ملحق شود.

طبیعی است که کارلو آنچلوتی از لوکا مودریچ یا آردا گولر برای جانشینی بازیکن انگلیسی استفاده کند. رئال پیش از اینکه فصل جدید شروع شود شاهد بروز مصدومیت بازیکنانش بود.

2071639

خوان مارتینز، بازیکن آینده‌دار تیم جوانان، در پیش فصل دچار پارگی رباط صلیبی شد و همچنین سزار پالاسیوس و سپس دنی مزونرو نیز به شدت مصدوم شدند.

سپس ادواردو کاماوینگا قبل از بازی سوپرجام اروپا دچار کشیدگی رباط جانبی داخلی زانوی چپ شد. پیش‌بینی می‌شود که او در پایان سپتامبر یا اوایل اکتبر به میادین بازگردد.

به غیر از این بازیکنان رئال همچنین داوید آلابا را در اختیار ندارد که پس از پارگی رباط صلیبی همچنان از میادین دور است.

باشگاه رئال مادرید درمورد مصدومیت بلینگام نوشت: "پس از آزمایشات انجام شده امروز بر روی بازیکن ما توسط کادر پزشکی رئال مادرید، مشخص شد که جود بلینگام دچار آسیب‌دیدگی عضله نازک کف پای راست شده و در انتظار جزئیات بیشتر هستیم."

دیدگاه‌ها