کد خبر : 2064244 | 02 شهریور 1403 ساعت 15:41 | 17.9K بازدید | 47 دیدگاه

برای کسب دومین پیروزی و حفظ صدر؛

ترکیب احتمالی سپاهان با 4 غایب کلیدی

ژوزه مورایس در غیاب سه بازیکن اصلی تیمش باید به مصاف خیبر خرم‌آباد برود.

ترکیب احتمالی سپاهان با 4 غایب کلیدی

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز دوم هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعاتی دیگر آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین مسابقات امروز تیم فوتبال سپاهان در خرم‌آباد به مصاف شاگردان رضا مهاجری می‌رود.

مورایس در این مسابقه سه بازیکن اصلی خود را که مهدی لیموچی، هادی محمدی و استیون انزونزی هستند را در اختیار ندارد و سیاوش یزدانی هم به دلیل مسائل انضباطی همراه تیم به خرم‌آباد نرفته است.

به احتمال فراوان در این مسابقه بار دیگر پیام نیازمند در چهارچوب دروازه قرار خواهد گرفت و یک خط جلوتر از او دانشگر و حزباوی دو مدافع میانی تیم خواهند بود. سمت چپ و راست هم به حردانی و گودرزی سپرده خواهد شد.

2071622

در مرکز میان کریمی و دابو دو هافبک دفاعی خواهند بود و یک خط جلوتر از آنها آریا یوسفی بازی خواهد کرد.

درنهایت در روزی که وضعیت مصدومیت آقایی‌پور نامشخص است و لیموچی هم کارت بازی دریافت نکرده، شانس شکاری، رضایی و محبی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بیشتر خواهد بود.

با این وصف می‌توان ترکیب طلایی‌پوشان را در مصاف با خیبر به شرح زیر تصور کرد: 

پیام نیازمند – حسین گودرزی، امین حزباوی، محمد دانشگر، صالح حردانی، برایان دابو، محمد کریمی ( کاپیتان)، آریا یوسفی، محمدمهدی محبی، رضا شکاری و کاوه رضایی.

البته رضا اسدی و وحدت حنانوف دو بازیکنی هستند که می‌توانند تعادل بالا را برهم بزنند و سپاهان با تغییراتی جزئی نسبت به ترکیب بالا وارد میدان شود.

دیدگاه‌ها