کد خبر : 2064235 | 02 شهریور 1403 ساعت 15:03 | 35.5K بازدید | 5 دیدگاه

والیبال جهان شاهد یک شگفتی بزرگ و عجیب

مسابقات جهانی زیر 17 سال دختران که در لیما پایتخت پرو برگزار می‌شود وارد مراحل تعیین‌کننده خود شد.

والیبال جهان شاهد یک شگفتی بزرگ و عجیب

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های یک چهارم نهایی روز پنجشنبه برگزار شد که یک نتیجه شگفت‌انگیز را به همراه داشت. تیم برزیل که بدون باخت (پیروزی 3-0 برابر پرو، جمهوری دومینیکن و کانادا) از مرحله گروهی عبور کرد و در مرحله یک هشتم نهایی مصر را با نتیجه 3 بر یک شکست داد، نتوانست از پس والیبالیست‌های کوتاه قد چین تایپه بر بیاید.

تیم چین تایپه این مسابقات را با شکست 1-3 مقابل ژاپن آغاز کرد و سپس 3-1 کرواسی و پورتوریکو را 3-0 شکست داد. در مرحله اول پلی آف تایلند را با نتیجه 3-0 حذف کرد.

در مرحله یک‌چهارم نهایی، چین تایپه ست اول را به برزیلی‌ها واگذار کردند، اما در سه ست بعدی کاملاً قاطعانه پیروز شدند و در کمال ناباوری راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

چین تایپه در مرحله نیمه نهایی این مسابقات به مصاف تیم چین می‌رود که در دیدارهای قبلی خود تنها یک ست شکست خورده است و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 3 بر صفر مکزیک را شکست داده است.
 
دیدار دوم نیمه نهایی را والیبالیست‌های ژاپن و ایتالیا برگزار می‌کنند. زنان ژاپنی با برتری 3 بر یک مقابل پرو میزبان این مسابقات به منطقه کسب مدال راه یافتند و زنان ایتالیایی نیز زنان ترکیه را حذف کردند. دیدارهای نیمه نهایی جمعه و فینال روز شنبه برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها