کد خبر : 2064215 | 02 شهریور 1403 ساعت 13:37 | 13.4K بازدید | 41 دیدگاه

نگاه سون جای کین: با جام اسطوره تاتنهام می‌شوم!

سون هیونگ مین می‌گوید می‌خواهد با کسب جام قهرمانی به همراه تاتنهام نامش را در تاریخ این باشگاه جاودانه کند.

نگاه سون جای کین: با جام اسطوره تاتنهام می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، سون خیلی زود وارد دهمین سال حضورش در تاتنهام خواهد شد و در طول دوران حضورش در این باشگاه توانسته است جایگاه ویژه‌ای را به دست آورد و به یکی از ستاره‌های محبوب هواداران این تیم و بسیاری از فوتبال‌دوستان در انگلیس هم تبدیل شود.

این بازیکن پس از جدایی از بایرلورکوزن و پیوستن به تاتنهام تا به حال موفق شده است بیشتر از ۱۶۰ گل با پیراهن این تیم در تمامی رقابت‌ها به ثمر برساند و به دلیل عملکرد درخشان و ویژگی‌های متفاوتش برای رهبری این تیم توانسته است بازوبند کاپیتانی را هم به دست آورد و جانشین هری کین شود.

2071580

اما به نظر می‌رسد که این ستاره اهل کره‌جنوبی تنها به این جایگاه راضی نیست و در تلاش است که شرایط را بیش از پیش برای خودش بهبود ببخشد و نامش را بالاتر از نام کین برای همیشه در تاریخ باشگاه تاتنهام جاودانه کند و به اسطوره این تیم در نزد هوادارانش تبدیل شود.

سون در گفت‌وگو با BBC Sports در این باره اظهار داشت: «من هنوز فکر نمی‌کنم که اسطوره این باشگاه باشم. پیش از این هم گفته بودم که می‌خواهم جامی را با تاتنهام به دست آورم. پس از آن از این که کسی من را اسطوره خطاب کند راضی و خوشحال خواهم بود. من به تاتنهام آمدم تا قهرمان شویم و امیدوارم که بتوانیم این فصل را بسیار خاص کنیم.»

دیدگاه‌ها