کد خبر : 2064213 | 02 شهریور 1403 ساعت 13:29 | 8.5K بازدید | 25 دیدگاه

هفت سال انتظار برای ماشا و استقلال

ماشاریپوف باز هم به ملوان گل می‌زند

ستاره‌ی ازبکستانی استقلال در اولین بازی فصل گذشته‌اش موفق شد مقابل ملوان گلزنی کند و هواداران استقلال امیدوارند که در بازی هفته دوم نیز موفق به انجام این کار شود.

ماشاریپوف باز هم به ملوان گل می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، جلال‌الدین ماشاریپوف یکی از خارجی‌های باکیفیت لیگ است و حضور این دست بازیکنان به رشد فوتبال ایران کمک می‌کند. او در نیم فصل لیگ بیست و سوم به استقلال آمد و توانست ۲ گل برای آبی‌های تهران به ثمر برساند.

از زمانی که منصوریان سرمربی استقلال بود، آبی‌ها در پی جذب این بازیکن بااستعداد ازبکستانی بودند اما به دلایلی نتوانستند او را به خدمت بگیرند. وی در لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن پاختاکور مقابل استقلال قرار گرفت و زمینه‌ساز حذف آبی‌ها در آن رقابت‌ها شد. اما پس از هم‌تیمی شدن با رونالدو در النصر، مدیران استقلال موفق شدند در نهایت این داستان را ختم به خیر کنند و ماشا را به استقلال بیاورند.

در نقل و انتقالات فصل گذشته در حالی که هواداران استقلال امید زیادی به تقویت تیمشان نداشتند، کاملا ناگهانی با خبر پیوستن ماشاریپوف به استقلال مواجه شدند. خریدی که بدون هیچ حاشیه‌ای و به سرعت رخ داد و هواداران را خشنود کرد. ماشاریپوف در نیم فصل دوم فصل گذشته پس از تغییر پستش عصای دست جواد نکونام بود و به اصطلاح کار را در می‌آورد.

اما سومین بازیکن ازبکستانی پس از جپاروف و آمانوف امسال در زمین تنها نیست و قرار نیست بار تهاجمی تیم را به تنهایی به دوش بکشد. پازل استقلال با حضور کاکوتا، رامین، جلالی و ماشاریپوف می‌تواند هر خط دفاعی را با خطر روبرو کند.

دیدگاه‌ها