کد خبر : 2064212 | 02 شهریور 1403 ساعت 13:30 | 13.6K بازدید | 35 دیدگاه

او می‌خواهد برای آبی‌ها دردسرساز شود

تقابل زارع و استقلال، یادآور دربی دراماتیک

مازیار زارع در چهارمین تقابلش به عنوان سرمربی و برابر استقلال، در اندیشه جبران ناکامی‌هایش است.

تقابل زارع و استقلال، یادآور دربی دراماتیک

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در هفته‌ی دوم رقابت‌های لیگ برتر، باید برابر ملوان قرار بگیرد. ملوان به تازگی سرمربیگری‌اش را به مازیار زارع سپرده است که از بازیکنان با سابقه‌ی این تیم محسوب می‌شود.

پرتکرارترین بازی هفته‌ی دوم تاریخ لیگ، همین بازی است. استقلال نکونام باید برابر ملوانی بازی کند که با جذب بازیکنان سرباز، قدرت خوبی گرفته و می‌تواند تهدیدی برای تیم‌های مدعی باشد. رضا میرزایی از همان سربازهایی است که قرار است مقابل تیم سابقش صف‌آرایی کند. میلاد باقری و امید نورافکن نیز دو بازیکن دیگری هستند که سابقه عضویت در استقلال را داشته‌اند و اگر مشکل سربازی جلالی حل نمی‌شد، اکنون او هم باید برای انزلی‌چی‌ها توپ می‌زد.

سکان هدایت قوهای سپید در دستان مازیار زارع است. زارع که روزگاری در تیم پرسپولیس بازی می‌کرد، یک خاطره‌ی تلخ برای استقلالی‌ها ساخته است. در دربی ۶۶ استقلال تا دقایق پایانی با گل مجتبی جباری از پرسپولیس پیش بود که در وقت‌های اضافه علی علیزاده در محوطه جریمه مرتکب خطای هند شد که این صحنه یک پنالتی را به سود قرمزپوشان به ارمغان آورد. مازیار زارع، ستاره شماره ۱۱ آن روزهای پرسپولیس پشت ضربه‌ی پنالتی رفت و موفق شد در دقیقه‌ی ۹۳ دروازه‌ی طالب‌لو را باز کند.

حال استقلالی‌ها در اندیشه این هستند که این خاطره‌ی تلخ را پاسخ دهند. زارع به عنوان مربی سه بار مقابل استقلال قرار گرفته که تمام آنها را شکست خورده و امیدوار است این‌بار بتواند برای استقلال مشکل ایجاد کند.

زارع که عملکرد خیلی خوبی با ملوان در لیگ آزادگان داشت و توانست این تیم را به لیگ برتر بیاورد، اکنون پس از یک فصل دوری از ملوان به این تیم بازگشته است. ابتدا قرار بود وی نفر اول نیمکت شمس آذر باشد اما پس از کش و قوس‌های عجیب جای او با سعید دقیقی عوض شد و او به تیمی آمد که سابقه‌ی فراوانی در آن دارد.

دیدگاه‌ها