کد خبر : 2064210 | 02 شهریور 1403 ساعت 13:27 | 252.3K بازدید | 544 دیدگاه

خون جوشیده در رگ‌های تیم قهرمان

ترابی زودتر از همه گل پرسپولیس را دید!

ستاره‌های سابق تیم پرسپولیس بهتر از هرکس دیگری از توانایی این تیم در بازگشت به بازی اطلاع داشتند.

ترابی زودتر از همه گل پرسپولیس را دید!

به گزارش “ورزش سه”، تنها یک دقیقه تا پایان پنج سال ناکامی در ورزشگاه یادگارامام مقابل پرسپولیس، هواداران لحظه‌شماری می‌کردند و بازیکنان نیم‌نگاهی به اسکوربورد داشتند. بارقه امید برای پیروزی جوانه زده بود اما… اما این پرسپولیس بود که به بازگشت خود و ژنتیک شکست‌ناپذیری‌اش ایمان داشت، حتی در یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های چند فصل اخیر.  

پرسپولیس در نیمه دوم به جز شوت فرشاد احمدزاده، تقریبا موقعیت دیگری نداشت. آنها توپ و میدان را به حریف واگذار کرده بودند و اگر الکسیس گندوز را در دروازه نداشتند، احتمالا یکی از بدترین شکست‌ها را هم تجربه می‌کردند. با این حال یک ارسال از سعید صادقی و یک ضربه سر از ایوب العملود، کار را تمام کرد.

هرچه به آخر بازی نزدیک‌تر می‌شد، بازیکنان پرسپولیس هم جنب و جوش بیشتری داشتند و می‌خواستند به هر قیمتی که شده، امتیاز بگیرند و در حیثیتی‌ترین بازی فصل نبازند. در دقیقه ۸۹ هم انگار که چیزی در خون پرسپولیس جوشیده باشد و انگار مهدی ترابی هم زودتر از همه فهمیده بود… پس پیش از ارسال کرنر سعید صادقی، ترابی به سمت تماشاگران رفت و با دستانش آنها را تهییج به تشویق بیشتر کرد، اما کار از کار گذشته بود.

2071575

یک سانتر قوس‌دار و یک ضربه سر به گوشه دروازه، پایانی بود بر همه نگرانی‌ها. فرار از شکست با یک یار کمتر در جو مخوف یادگار و مقابل تیم آماده تراکتور، کم از پیروزی نداشت. به‌خصوص برای تیمی که هنوز شکل نگرفته و بعد از جدایی ستاره‌های خود، برای بازسازی اعتماد به نفس از دست رفته، نیاز به چنین بازگشت‌هایی هم دارد.

اما برای هواداران پرسپولیس گلزنی ایوب العملود، شیرینی این تساوی را بیشتر هم می‌کرد. چرا که او جایگزین دانیال اسماعیلی‌فری شده که با ترک اردوی سرخپوشان، به حریف شب گذشته آنها، تراکتور پیوست و دیشب تماشاگر خوشحالی بعد از گل ستاره مراکشی بود.

2071574

جالب‌تر اینکه ایوب اولین گل خورده فصل علیرضا بیرانوند را هم به نام خود ثبت کرد تا حسابی نزد هواداران پرسپولیس محبوب شود.

البته درخشش الکسیس گندوز هم نکته دیگری است که مقابل علیرضا بیرانوند رقم خورد و او را به قلب هواداران پرسپولیس رساند. گندوز در این بازی یک تنه هفت ضربه حمله‌وران تراکتور را سیو کرد تا ارزش‌های خود را به عنوان شماره یک جدید پرسپولیس ثابت کند.

2071573

بازگشت در چنین دیدار حساسی با یک بازیکن کمتر، دستاورد خوبی هم برای گاریدو محسوب می‌شود. شاگردان او اجازه ندادند که پرسپولیسی‌های سابق در پایان بازی جشن پیروزی بگیرند و این بی‌تردید رهاورد مهمی از تبریز خواهد بود. حالا اما دیدار مهمی در پیش است، گاریدو به خوبی می‌داند که اولین برد فصل مقابل سرمربی فصل گذشته این تیم، موقعیت او را به چه شکل ممتازی تغییر خواهد داد؛ بنابراین او باید اعتماد به نفس حاصل از بازگشت شب گذشته را به انرژی پیروزی مقابل فولاد تبدیل کند، این مهم‌ترین ماموریت خوان کارلوس در یک هفته پیش رو خواهد بود.

2071576

دیدگاه‌ها