کد خبر : 2064200 | 02 شهریور 1403 ساعت 12:50 | 16.8K بازدید | 69 دیدگاه

ادعای بازیکن بولونیا: قرعه محبوب ما رئال است!

فدریکو راوالیا می‌گوید رویای بولونیا این است که در لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید قرار بگیرند.

ادعای بازیکن بولونیا: قرعه محبوب ما رئال است!

به گزارش "ورزش سه"، بولونیا تیم شگفتی‌ساز رقابت‌های فصل گذشته سری آ ایتالیا بود و با عملکرد درخشانی که داشت توانست تحسین بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان را برانگیزد و در نهایت هم موفق شد سهمیه حضور در رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

آنها حالا خودشان را برای حضوری قدرتمند در این مسابقات آماده می‌کنند و دوست دارند که روند خوبی را که از فصل قبل آغاز کردند در این فصل و خصوصا در رقابت‌های اروپایی هم ادامه دهند تا مهارت‌شان را در بالاترین سطح ممکن ثابت کنند و نشان دهند که درخشش فصل قبل اتفاقی نبوده است.

اما صحبت‌های راوالیا که دروازه‌بان این تیم است حالا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. او درباره قرعه مدنظر تیمش در لیگ قهرمانان گفت: «رویای همه در اینجا این است که در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید روبرو شویم. همه از جمله هواداران این را می‌خواهند. این تمام خواسته ما است. این اتفاقی خاص برای ما خواهد بود.»

رئال مادرید بیشترین تعداد قهرمانی را در بین تمام باشگاه‌های اروپایی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دارد. آنها پیش از این موفق شده‌اند ۱۵ بار جام قهرمانی مسابقات را با خود به خانه ببرند و این فصل هم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی قدم به این رقابت‌ها خواهند گذاشت.

دیدگاه‌ها