کد خبر : 2064198 | 03 شهریور 1403 ساعت 02:39 | 25.1K بازدید | 28 دیدگاه

از هوار تا بنگستون، منشا و حنانوف؛

ایوب جای پای این چهار نفر گذاشت!

پنجمین خارجی گلزن پرسپولیس مقابل تراکتور، یک بازیکن مراکشی بود.

ایوب جای پای این چهار نفر گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"لابه‌لای همه بازیکنان هجومی و با انگیزه پرسپولیس مقابل تراکتور، مدافع راست مراکشی بود که قفل دروازه بیرانوند را در نودمین دقیقه بازی باز کرد تا تبدیل به پنجمین خارجی گلزن پرسپولیس مقابل تراکتور در تاریخ لیگ برتر شود.

هوار ملا محمد ۱۳۸۸
عراقی محبوب تیم زلاتکو کرانچار، زننده گل پیروزی‌بخش پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته پانزدهم لیگ نهم بود. دیداری که در نهایت با نتیجه ۲-۱ به سود پرسپولیس پایان یافت و هوار ملا محمد نیز تبدیل به اولین گلزن خارجی سرخ‌پوشان مقابل تراکتور شد.

2071567

جری بنگستون ۱۳۹۴
مهاجم تیم ملی هندوراس، همانند ایوب العملود تراکتور را برای زدن اولین گلش در فوتبال ایران انتخاب کرد. در روزی که پرسپولیس با برانکو مقابل تراکتور تونی‌اولیویرا در تبریز قرار گرفته بود، بنگستون زننده تک گل این بازی از روی نقطه پنالتی بود.

1104009

گادوین منشا ۱۳۹۶ 
انگار هرخارجی که به پرسپولیس می‌آید، باید اولین گلش را مقابل تراکتور به ثمر‌ برساند. منشای نیجریه‌ای هم از این قاعده مستثنی نبود. در دیداری که در نهایت با برد ۲-۱ شاگردان برانکو مقابل تراکتور یحیی گل‌محمدی همراه بود، منشا با ضربه ایستگاهی زیبا زننده گل نخست این بازی بود.

1962048

وحدت حنانوف ۱۴۰۱
بهترین خاطره هواداران پرسپولیس از وحدت حنانوف، گل طلایی او مقابل تراکتور در تبریز بود. در روزی که پرسپولیس با دو گل از تراکتور پیش بود، محمد عباس‌زاده با درخشش خود حساب کار را ۲-۲ مساوی کرد. همه آماده سوت پایان بازی بودند که روی یک ضربه ایستگاهی، وحدت حنانوف با حضوری به موقع در محوطه جریمه تراکتور، دروازه مرادیان را باز کرد تا یکی از شیرین‌ترین بردهای پرسپولیس مقابل تراکتور رقم بخورد. این اولین و آخرین گل مدافع تاجیک پرسپولیس بود.

1947595

ایوب العملود ۱۴۰۳
و سرانجام ایوب العملود نیز همانند حنانوف، در بهترین زمان خودش را به محوطه جریمه تراکتور رساند و با ضربه سر خوب خود، یک امتیاز ارزشمند را برای تیمش از تبریز دشت کرد. جالب آنکه العملود هم مانند بنگستون، منشا و حنانوف، اولین گل خودش با پیراهن قرمز را مقابل تراکتور به ثمر رساند.

2071447

دیدگاه‌ها