کد خبر : 2064195 | 02 شهریور 1403 ساعت 12:34 | 21.9K بازدید | 17 دیدگاه

نگرانی درباره چمن ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

سرنوشت نقش جهان در انتظار یک ورزشگاه دیگر!

مسئولان ورزش استان قزوین نگران وضعیت چمن ورزشگاه سردار آزادگان هستند.

سرنوشت نقش جهان در انتظار یک ورزشگاه دیگر!

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه سردار آزادگان که در فصل گذشته میزبان بازی‌های خانگی شمس‌آذر در قزوین بود، امسال روزهای شلوغی را سپری می‌کند و به همین خاطر نگرانی‌هایی بابت خراب شدن چمن این زمین به وجود آمده است.

ورزشگاه قزوین در هفته اول میزبان بازی شمس‌آذر و استقلال بود؛ با توجه به ناآماده بودن ورزشگاه‌های تهران حالا قرار است بازی استقلال و ملوان هم امروز از هفته دوم روی چمن ورزشگاه قزوین برگزار شود و جالب اینکه پرسپولیس هم درخواست کرده هفته سوم مقابل فولاد در ورزشگاه سردار آزادگان بازی کند.

این در حالی است که شمس‌آذر قزوین هم بعضی تمرینات مهم خود را روی چمن ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می‌کند.

برگزاری سه بازی در سه هفته متوالی روی چمن ورزشگاه سردار آزادگان و برگزاری برخی تمرینات شمس‌آذر نگرانی‌هایی را بابت وضعیت چمن ورزشگاه برای مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین به وجود آورده است.

بی‌شک ادامه‌دار شدن این مسئله باعث تخریب چمن یکی از ورزشگاه‌های نسبتا استاندارد لیگ برتر در قزوین می‌شود و چه بسا به زودی چمن ورزشگاه قزوین هم مثل نقش جهان غیرقابل استفاده شود.

باید دید مسئولان سازمان لیگ چه فکری بابت این موضوع می‌کنند تا یکی از ورزشگاه‌های خوب کشور تخریب نشود و شمس‌آذر هم مانند استقلال و پرسپولیس خانه به دوش نباشد.

دیدگاه‌ها