کد خبر : 2064192 | 02 شهریور 1403 ساعت 12:12 | 10.8K بازدید | 21 دیدگاه

درخواست جالب اشلوت: آنفیلد را منفجر کنید!

آرنه اشلوت از هواداران لیورپول خواست تا با سر و صدای زیاد در بازی برابر برنتفورد به این تیم کمک کنند.

درخواست جالب اشلوت: آنفیلد را منفجر کنید!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در چارچوب دیدارهای هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باید روز یکشنبه در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی برنتفورد به میدان برود و این اولین حضور اشلوت به عنوان سرمربی جدید این تیم در ورزشگاه آنفیلد روی نیمکت لیورپول خواهد بود که برای او به یاد ماندنی خواهد شد.

اشلوت دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازی در آنفیلد:
این اولین بازی لیگ است که قرار است با حضور من در این ورزشگاه برگزار شود. بی‌صبرانه منتظر هستم اما در عین حال می‌دانم که شرایط برای من در همه دیدارها به عنوان سرمربی یکسان است. امیدوارم که صدای هواداران دو برابر بازی برابر ایپسویچ بلند باشد چون صدای آنها خیلی بلند بود و این کمک بزرگی برای ما خواهد بود.

اصلا مضطرب نیستم و آماده‌ام تا به تیمم کمک کنم. نگرانی خاصی ندارم. اگر مضطرب و عصبی باشید خوب نخواهد بود چون چنین چیزی یعنی به خودتان و به تیمی که دارید اعتماد ندارید. من به کاری که با اعضای کادر فنی در طول هفته انجام دادیم و همچنین به تیمم اعتماد کامل دارم.

2071554

نقل و انتقالات:
هروقت چیزی از ما شنیدید بدانید که کار تمام شده است. نگران نیستم چون تیم خوبی دارم. بازیکنان جوان می‌توانند پیشرفت کنند و ما اعتماد زیادی به آنها داریم.

شرایط تیم:
ما در مسیر خوبی هستیم اما بعضی از بازیکنان تنها سه هفته است که در کنار ما حضور دارند. ایپسویچ کار را برای ما سخت کرد اما توانستیم خودمان را نشان دهیم. ما فضاها را ایجاد کردیم و دیدید که این بازیکنان توانستند عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند. کار زیادی برای انجام دادن داریم اما این قدم اول بود، خصوصا در نیمه دوم.

خریدهای برنتفورد:
من فکر می‌کنم که آنها دو بازیکن با استعداد (فن دن برخ و کاروالیو) را به خدمت گرفتند. این دو بازیکن رفتند چون فصل گذشته زیاد بازی کردند و دوست داشتند که فرصت حضور در میدان را داشته باشند. اینجا رقابت به حدی بالاست که هیچکس نمی‌تواند همیشه بازی کند. این انتقال خوبی برای ما و برنتفورد و بازیکنان بود. همه خوشحال هستند، مگر این که آنها یکشنبه جلوی ما خیلی خوب بازی کنند!

2050661

جدایی بازیکنان:
اگر بازیکنان جوان به دنبال پیشرفت باشند باید بازی کنند. شما باید برای کسب دقایق در زمین رقابت کنید. ما بازیکنان جوان زیادی داریم. این باشگاه همیشه به جوانان فرصت داده است. آنها گاهی باید به تیم دیگری بروند، مثلا اگر ویرژیل فن دایک یا محمد صلاح در پست‌شان حضور داشته باشند. اگر می‌خواهند در تیم دیگری بازی کنند و از پنج یا شش دقیقه بازی در لیگ برتر راضی نیستند باید حتما به دنبال پیشرفت در جای دیگری باشند.

مدافعان میانی: فن دایک سه هفته قبل آمد و من در مدت کار با او متوجه شدم که چقدر برای تیم ارزش قائل است و چه بازیکن خوبی است. اما نیاز دارد که عملکرد درخشانی داشته باشد و چهار بازیکن هم برای حضور در دو پست با هم رقابت می‌کنند اما مطمئنا فن دایک بهترین گزینه است.

دیدگاه‌ها