کد خبر : 2064186 | 02 شهریور 1403 ساعت 11:52 | 15.9K بازدید | 26 دیدگاه

خشم ستاره‎‌ها از ساوت‌گیت: به‌خاطر تو جام نبردیم!

ستاره‌های تیم ملی انگلیس از تصمیمات گرت ساوت‌گیت و تغییرات ایجاد شده در ترکیب این تیم در فینال یورو ۲۰۲۴ ناراحت هستند.

خشم ستاره‎‌ها از ساوت‌گیت: به‌خاطر تو جام نبردیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس امسال موفق شد برای دومین دوره متوالی به دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های اروپا راه پیدا کند و این‌بار مقابل تیم ملی اسپانیا به میدان رفت اما باز هم نتوانست در این بازی به پیروزی برسد و جام قهرمانی را از آن خود کند و این اتفاق خوشایندی برای آنها نبود.

ساوت‌گیت پس از این شکست تصمیم گرفت که از سمتش به عنوان سرمربی این تیم کناره‌گیری کند، تصمیمی که با استقبال هواداران این تیم روبرو شد که در طول چند سال اخیر انتقادهای زیادی را از سبک بازی او مطرح کرده بودند و حالا گفته می‌شود که بازیکنان این تیم هم به شدت از او ناراحت و عصبانی هستند.

سه شیرها با استفاده از سیستم ۳-۴-۳ در دو دیدار مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی توانستند به بازی فینال راه پیدا کنند اما این مربی در بازی برابر اسپانیا بار دیگر به استفاده از دفاع چهار نفره و سیستم ۱-۳-۲-۴ روی آورد که باعث شد آنها فرصت کافی برای خلق موقعیت برابر دروازه حریف نداشته باشند.

روزنامه دیلی میل مدعی شده است که ستاره‌های تیم ملی انگلیس از این تصمیم بسیار ناراحت و عصبانی شدند و معتقد هستند که همین اتفاق بهترین فرصت را از آنها برای کسب جام قهرمانی گرفت و مانع از پیروزی برابر اسپانیا شد و مقصر اول و آخر این اتفاق هم ساوت‌گیت بوده است و شاید به همین دلیل زیاد از جدایی او ناراحت نیستند.

دیدگاه‌ها