کد خبر : 2064179 | 02 شهریور 1403 ساعت 10:58 | 35.2K بازدید | 21 دیدگاه

گواردیولا: خوش‌به‌حال تیمی که در اروپا نیست

پپ گواردیولا همچنان نگران فشار تعدد مسابقات برگزار شده روی سلامتی بازیکنانش است.

گواردیولا: خوش‌به‌حال تیمی که در اروپا نیست

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید رقابت‌های فوتبال در اروپا شروع شده و منچسترسیتی به عنوان قهرمان بلامنازع رقابت‌های لیگ برتر انگلیس خودش را برای دفاع دوباره از عنوان قهرمانی آماده می‌کند و امیدوار است که بتواند در سایر مسابقات هم به عنوان مدعی اصلی قهرمانی به میدان برود.

با این حال، گواردیولا که در طول چند فصل اخیر همیشه از فشردگی مسابقات انتقاد کرده همچنان معتقد است که برگزاری دیدارها به این شکل و با این فاصله کم ممکن است شرایط را برای بازیکنان بسیار دشوار کند و اظهارات جالبی را درباره شرایط بهتر نیوکسل نسبت به سیتی مطرح کرد.

2067954

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در این باره به Men In Blazers گفت: «‌من قبلا همیشه از دو روز قبل بازی همه چیز را می‌دانستم. آماده بودم و ترکیبم انتخاب شده بود اما حالا شاید این تصمیمات را بتوانم در روز بازی بگیرم و یا حتی یک ساعت قبل از آن ترکیب اصلی را انتخاب کنم. هنوز هم تردید دارم؟ مشخص است. ما باید در لحظه آخر همه چیز را انتخاب کنیم.»

گواردیولا با اشاره به شرایط تیمی مانند نیوکسل اضافه کرد: «نیوکسل شرایط خوبی خواهد داشت چون قرار است هفته‌ای یک بازی انجام دهد. آنها در رقابت‌های اروپایی حاضر نیستند و به همین دلیل انرژی بازی دارند. از شرایط فیزیکی خوبی هم برخوردار هستند. ما قطعا به مشکل خواهیم خورد و بازی برابر نیوکسل هم برای ما سخت می‌شود.»

دیدگاه‌ها