کد خبر : 2064175 | 02 شهریور 1403 ساعت 10:47 | 12.1K بازدید | 13 دیدگاه

حسادت عجیب و‌ حمله به ستاره والیبال آمریکا

یک سایت لهستانی از سخنان پاسور تیم ملی آمریکا انتقاد کرد.

حسادت عجیب و‌ حمله به ستاره والیبال آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، میکا کریستینسون پاسور تیم ملی والیبال آمریکا اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که هواداران ژاپنی و فیلیپینی بهترین در دنیا هستند. همین سخنان کافی بود تا موجی از اعتراض را در بین هواداران و رسانه‌های لهستانی به دنبال داشته باشد.

یک رسانه لهستانی در این باره نوشت: "سال آینده مسابقات جهانی والیبال مردان در فیلیپین برگزار می‌شود. این کشور پیش از این هرگز میزبان رویدادی به این بزرگی نبوده است، اما در سال‌های اخیر به یک مرکز مهم والیبال تبدیل شده است. میکا کریستنسون ستاره تیم ملی آمریکا درباره برگزاری مسابقات قهرمانی در آسیا صحبت کرد. این امکان وجود دارد که سخنان او در لهستان مورد پسند واقع نشود.

قهرمان سال آینده بیست و یکمین قهرمان تاریخ خواهد بود. اولین مورد در سال 1949 در چکسلواکی که دیگر وجود ندارد انجام شد. در سال‌های بعد، مسابقات اغلب در اروپا برگزار می‌شد. در خارج از قاره اروپا فقط از مکزیک، برزیل، آرژانتین و ژاپن این مسابقات برگزار شد.

2071517

سال آینده برای اولین‌بار قهرمانی به فیلیپین می رسد. اخیراً این کشور به یک مرکز مهم والیبال تبدیل شده است. این کشور قبلاً این فرصت را داشته است تا مسابقات لیگ ملت‌ها را برگزار کند که بدون مشکل و با موفقیت برگزار شد. هواداران خوبی هم بودند که دسته دسته به مسابقات می‌آمدند. این امر باعث شد FIVB مهم‌ترین مسابقات را به فیلیپینی‌ها واگذار کند.

میکا کریستنسون، پاسور تیم ملی آمریکا درباره برگزاری مسابقات قهرمانی در این کشور صحبت کرد. این والیبالیست در گفت‌و‌گو با «هاوای نو نیوز» گفت:

- امسال برای اولین‌بار در زندگی‌ام در فیلیپین مقابل هواداران فیلیپینی بازی کردم. آنها شگفت‌انگیز بودند، جو این مسابقات شگفت‌انگیز بود. این بازیکن گفت: مسابقات جهانی سال آینده برای همه چیز خاص خواهد بود، من نمی‌توانم صبر کنم.

2071518

او همچنین سخنانی گفت که ممکن است در لهستان خوشایند نباشد.

- فکر می‌کنم فیلیپینی‌ها و ژاپنی‌ها بهترین طرفداران والیبال دنیا را دارند. او افزود که دوست دارم در آینده در کشور ما هم همینطور باشد، جنون و علاقه فوق‌العاده باشد.

بسیاری از مردم سال‌هاست که می‌گویند لهستانی‌ها بهترین طرفداران جهان هستند. بنابراین سخنان کریستنسون ممکن است در کشور ما مورد اعتراض قرار گیرد و به مذاق آنها خوش نیاید.

دیدگاه‌ها