کد خبر : 2064174 | 02 شهریور 1403 ساعت 10:48 | 27.7K بازدید | 22 دیدگاه

ناکامی آرسنال: توافق ستاره سری آ با پی‌اس‌جی

آدمولا لوکمن برای امضای قرارداد با پاری سن ژرمن به توافق رسید تا آرسنال در این رقابت شکست خورده باشد.

ناکامی آرسنال: توافق ستاره سری آ با پی‌اس‌جی

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا یکی از تیم‌های قابل تحسین فصل گذشته بود که موفق شد با پیروزی برابر تیم قدرتمند بایرلورکوزن در فینال رقابت‌های لیگ اروپا به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند و برای اولین‌بار پس از سال ۱۹۶۳ یک جام مهم را با خود به خانه ببرد که اتفاقی ارزشمند برای آنها بود.

لوکمن یکی از مهره‌های کلیدی این تیم بود که موفق شد تحت هدایت جان پیرو گاسپرینی عملکرد درخشانی در ترکیب تیمش داشته باشد و همین باعث شد که مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار بگیرد و رقابت جدی برای جذب او بین پاری سن ژرمن و آرسنال در فرصت باقی مانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی شکل بگیرد.

حالا اسکای اسپورت آلمان خبر داده که این ستاره آتالانتا برای پیوستن به پاری سن ژرمن با مدیران این باشگاه به توافق رسیده و مایل است که پیراهن این تیم را در فصل آینده به تن داشته باشد. مذاکرات پاریسی‌ها با مدیران آتالانتا ادامه دارد و آنها امیدوار هستند که خیلی زود توافق نهایی در این زمینه هم به دست بیاید.

آرسنال هم یکی از باشگاه‌هایی بود که به صورت جدی امیدوار به جذب این بازیکن بود و میکل آرتتا روی او برای تقویت خط حمله تیمش حساب می‌کرد اما حالا با ناکامی بزرگی روبه‌رو شده است و باید هرچه زودتر گزینه‌های دیگری را در نظر بگیرد.

دیدگاه‌ها