کد خبر : 2064173 | 02 شهریور 1403 ساعت 10:38 | 28.5K بازدید | 18 دیدگاه

ماجرای انصراف دیبالا از انتقال به عربستان

رفیق سردار اشک ریخت و در رم ماند!

پائولو دیبالا به دلیل احساساتی که در جریان خداحافظی با هم تیمی‌هایش در رم تجربه کرد تصمیم گرفت در این باشگاه بماند.

رفیق سردار اشک ریخت و در رم ماند!

به گزارش "ورزش سه‌"، باشگاه عربستانی القادسیه از چند هفته قبل مذاکرات برای به خدمت گرفتن پائولو دیبالا را آغاز کرده و امیدوار بود که بتواند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد و خیلی زود هم توانست با مدیران باشگاه رم و مدیر برنامه او به توافق برسد.

این ستاره آرژانتینی روز گذشته در زمین تمرین رم حضور پیدا کرد تا با هم تیمی‌هایش خداحافظی کند و حتی گفته شد که کمد مخصوصش را در این مجموعه تمرینی خالی کرده و پروازش را برای حضور در عربستان رزرو کرده و آماده است تا برای دریافت دستمزد سالانه ۲۵ میلیون یورویی راهی شود.

2071313

اما اتفاق غیر منتظره که رخ داد این بود که او با انتشار تصویری در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: «روز یکشنبه شما را می‌بینم!» تا به این شکل اعلام کند که از پیوستن به باشگاه القادسیه منصرف شده و قرار است فصل آینده را هم با پیراهن جالوروسی سر کند.

اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده است که خداحافظی دیبالا با بازیکنان و هواداران رم باعث شده است که نظرش را درباره ترک این باشگاه تغییر دهد. این بازیکن بسیار احساساتی شده و به همین دلیل تصمیم گرفته است که در این جمع همچنان حضور داشته باشد و باید منتظر درخشش او در پیراهن این تیم در فصل آینده باشیم.

دیدگاه‌ها