کد خبر : 2064172 | 02 شهریور 1403 ساعت 10:13 | 31.6K بازدید | 12 دیدگاه

فوق‌ستاره والیبال و تایید سفر به ایران

ارزشمندترین بازیکن المپیک به نوعی حضورش در جام باشگاه‌های آسیا را تایید کرد.

فوق‌ستاره والیبال و تایید سفر به ایران

به گزارش "ورزش سه"، جام باشگاه‌های آسیا در آستانه آغاز است و تیم‌های حاضر در آن در فکر تقویت خود با خرید بازیکنان خارجی برای موفقیت در این تورنمنت هستند.

یکی از این تیم‌ها جاکارتا پرسیسی اندونزی است که در لیست اولیه خود نام بارتوش کورک و اروین انگاپت را قرار داده است. پس از آنکه اعلام شد این باشگاه اندونزیایی این دو بازیکن را برای جام باشگاه‌های آسیا به خدمت گرفته است بلافاصله موجی از واکنش‌ها را در فضای مجازی داشت به‌طوری که مدیر برنامه‌های بارتوش کورک اعلام کرد این بازیکن برنامه‌ای برای حضور در این تیم ندارد.

پس از انصراف بارتوش کورک، انتظار می‌رفت همین اتفاق نیز برای اروین انگاپت نیز بیفتد اما او دیروز با گذاشتن استوری در اینستاگرام خود که نشان می‌داد در اندونزی حضور دارد، به نوعی بودن خود در این تیم را تایید کند.

2071515

اروین انگاپت که دو سال پیش نیز با پیکان تهران قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شده حالا یک‌بار دیگر در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت تا با بودن ارزشمندترین بازیکن دو دوره المپیک سطح مسابقات بالاتر برود.

باشگاه جاکارتا پرسیسی اندونزی برای جایگزینی بارتوش کورک نیز دست به کار شده و احتمالا اوکولا دائودی اوگاندایی را دوباره به تیم خود فرا بخواند و با حضور او و اروین انگاپت به یک مدعی در جام باشگاه‌های آسیا تبدیل شود. اندونزی فصل قبل یک نماینده در فینال جام باشگاه‌های آسیا داشت که توانست عنوان نایب قهرمانی را به دست بیاورد. آنها در این فصل نیز به دنبال درخشش در این رقابت‌ها هستند.

دیدگاه‌ها