کد خبر : 2064170 | 02 شهریور 1403 ساعت 10:03 | 62.5K بازدید | 37 دیدگاه

چراغ سبز فلیک، ستاره سیتی را بخرید

هانسی فلیک با تصمیم مدیران بارسلونا برای به خدمت گرفتن ژوائو کانسلو موافقت کرده است.

چراغ سبز فلیک، ستاره سیتی را بخرید

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی قرضی و یک ساله راهی بارسلونا شد و توانست خیلی زود اعتماد ژاوی را جلب کند و جایگاهش در ترکیب اصلی این تیم را پیدا کرد و عملکرد خوبی را هم در طول فصل به نمایش گذاشت.

با این حال، این ستاره پرتغالی با پایان مهلت قراردادش دوباره راهی منچسترسیتی شد و در تمرینات پیش فصل این تیم حضور پیدا کرد اما رابطه نه چندان خوب او با پپ گواردیولا باعث شده است که او به دنبال راهی برای ترک دوباره این تیم باشد و علاقه زیادی به پوشیدن دوباره پیراهن بارسا در فصل پیش رو دارد.

مشکلات مالی این باشگاه و همچنین بعضی از رفتارها و عملکردهای او باعث شد که آنها تردیدهایی برای جذب این بازیکن داشته باشند. اما حالا موندو دیپورتیوو اعلام کرده که فلیک چراغ سبزش را برای جذب این بازیکن نشان داده و از مدیران باشگاه خواسته است که برای نهایی کردن این انتقال اقدام کنند.

کانسلو پیشنهادهای جذابی از عربستان دارد اما فکر می‌کند که برای حضور در این لیگ هنوز خیلی جوان است و می‌خواهد بار دیگر با بارسا به دنبال کسب جام باشد. بارسا قصد دارد او را بار دیگر به‌صورت قرضی اما با بند خرید به خدمت بگیرد. رابطه خوب این باشگاه با منچسترسیتی باعث شده است که نهایی شدن این انتقال محتمل‌تر به نظر برسد.

دیدگاه‌ها