کد خبر : 2064168 | 02 شهریور 1403 ساعت 09:59 | 16.6K بازدید | 6 دیدگاه

ستاره ژاپنی هیجان‌زده ار حضور در بهترین تیم دنیا

یوکی ایشیکاوا، دریافت کننده قدرتی جدید پروجا ایتالیا، دو روز پیش وارد این شهر شد و اولین جلسه تمرینی خود را با وزنه زدن آغاز کرد.

ستاره ژاپنی هیجان‌زده ار حضور در بهترین تیم دنیا

به گزارش "ورزش سه"، یوکی ایشیکاوا پس از یک فصل حضور در مودنا در سال ۲۰۱۴، برای یک سال به ژاپن آمد و سپس به ایتالیا برگشت و حضور خود در سوپرلیگا ایتالیا را تثبیت کرد. دو فصل متوالی در لاتینا، یک فصل در سیه‌نا، یک فصل در پادوآ و چهار فصل آخر در میلانو، دهه‌ای بود که در آن این چکش ژاپنی از نظر فنی رشد کرد و ویژگی‌های فیزیکی ذاتی خود را بهبود بخشید.

ایشیکاوا متولد 1995، در آستانه 29 سالگی است و تماس از پروجا نشان‌دهنده یک جهش مهم در این مرحله از حرفه او است. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد: "من فکر کردم که پروجا تیم عالی برای من است زیرا پروجا جام‌های زیادی می‌برد و تیمی بسیار قوی است. من اینجا می‌توانم حتی بیشتر رشد کنم."

2071512

در طول این سال‌ها، یوکی ایشیکاوا بارها به‌عنوان حریف با تیم جدیدش ملاقات و بازی کرده است و اذعان داشت که بازی در مقابل تماشاگران پروجا همیشه سخت بوده است. او گفت: "وقتی با تیم‌های دیگر برابر پروجا قرار می‌گرفتم، هواداران بسیار فشار می‌آوردند، بنابراین بازی کردن برابر آنها سخت بود. اما حالا من با شما هستم. هواداران به ما اعتماد و احساسات زیادی دارند، بنابراین من نمی‌توانم برای بازی جلوی تماشاگران خودی صبر کنم."

این چکش ژاپنی قراردادی دو ساله با باشگاه پروجا امضا کرده است و قصد دارد برای تمام اهداف باشگاه بجنگد. "من هرگز قهرمانی در لیگ ایتالیا را کسب نکرده‌ام، بنابراین یکی از اهداف امسالم کسب این جام است. هدف دیگر امسالم نیز لیگ قهرمانان است. من هرگز در این رقابت‌ها بازی نکرده‌ام، بنابراین کسب قهرمانی در این تورنمنت نیز به هدف من تبدیل شده است." 

یوکی ایشیکاوا همچنین در پایان مصاحبه خود گفت: "من دوست دارم این فصل تمامی جام‌ها را ببرم، پس بیایید نهایت تلاش خود را بکنیم."

دیدگاه‌ها