کد خبر : 2064167 | 02 شهریور 1403 ساعت 09:55 | 41.2K بازدید | 27 دیدگاه

یووه رقیب بارسا شد: جنگ برای ستاره یونایتد

یوونتوس مذاکرات برای به خدمت گرفتن جیدون سانچو را با مدیران منچستریونایتد آغاز کرده است.

یووه رقیب بارسا شد: جنگ برای ستاره یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، سانچو پس از درگیری جدی با اریک تن‌هاخ و خط خوردن از فهرست منچستریونایتد و ممنوع‌الورود شدن به تمرینات این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته راهی دورتموند شد و توانست بازی بسیار درخشانی را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد. 

اما این بازیکن پس از پایان فصل بار دیگر در اختیار یونایتد قرار گرفت و با وجود تمامی تمجیدهایی که سرمربی هلندی این تیم پس از بازگشتش از او کرد، همچنان به نظر می‌رسد که این بازیکن قرار نیست جایگاهی در ترکیب این تیم در فصل آینده داشته باشد و خودش هم مایل به ترک اولدترافورد است. 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی در روزهای اخیر از علاقه بارسلونا به جذب سانچو به صورت قرضی خبر داده بودند اما مشکل دستمزد او برای آنها بسیار جدی است و حالا RMC Sport مدعی شده است که یوونتوس رقیب اصلی بارسا است و مذاکرات برای به خدمت گرفتن این بازیکن را آغاز کرده است. 

گفته می‌شود که این باشگاه پیشنهاد اولیه را به شیاطین سرخ ارائه کرده و مذاکرات همچنان ادامه دارد. یونایتد امیدوار است که بتواند این ستاره انگلیسی را با مبلغی نزدیک به ۳۰ میلیون یورو به فروش برساند اما هنوز مشخص نیست که یووه حاضر است تا چه میزان برای نهایی کردن این انتقال هزینه کند.

دیدگاه‌ها