کد خبر : 2064166 | 02 شهریور 1403 ساعت 09:51 | 10.2K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره ایرانی در تیم برنده فنرباغچه!

ستاره والیبال ایران این روزها قابلیت‌های خود را در تمرینات فنرباغچه نشان می‌دهد.

ستاره ایرانی در تیم برنده فنرباغچه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال فنرباغچه در این فصل نیز یک بازیکن ایرانی را در ترکیب خود خواهد داشت و میثم صالحی دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران قرار است یکی از بازیکنان اصلی این تیم باشد.

فنرباغچه چند روزی است تمرینات خود را با تمامی اعضا آغاز کرده است و بازیکنان دیروز در یک بازی درون تیمی به مصاف یکدیگر رفتند و تیمی که میثم صالحی را داشت به پیروزی رسید. البته در کنار میثم صالحی بازیکنانی نظیر فابین درژیزگا، دنیس کاریاگین و کام گوربوز نیز حضور داشتند که در این برد نقش داشته‌اند.

میثم صالحی که پس از چند سال دوباره لژیونر شده، این‌بار به دنبال درخشش در والیبال اروپا است. فنرباغچه در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و این بهترین فرصت برای میثم صالحی است تا با عملکرد درخشانش، والیبال اروپا را صحنه یکه‌تازی خود بکند. هواداران فنرباغچه از نحوه یارگیری تیمشان برای لیگ قهرمانان اروپا راضی نیستند و میثم صالحی با تلاش بی‌نظیرش در تمرینات قصد دارد نظر هواداران این تیم را تغییر دهد. 

باید دید میثم صالحی در حساس‌ترین فصل دوران خود چه عملکردی را بر جای خواهد گذاشت، فنرباغچه در هفته اول لیگ ترکیه به مصاف بورسا اسپور خواهد رفت.

دیدگاه‌ها