کد خبر : 2064165 | 02 شهریور 1403 ساعت 09:47 | 28.4K بازدید | 37 دیدگاه

ناراحتی پل اسکولز:

منچستریونایتد باید این‌بار گوندوگان را می‌خرید!

پل اسکولز معتقد است که منچستریونایتد باید برای خرید ایلکای گوندوگان به جای مانوئل اوگارته اقدام می‌کرد.

منچستریونایتد باید این‌بار گوندوگان را می‌خرید!

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان تنها یک سال دور از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و منچسترسیتی دوام آورد و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تصمیم گرفت که از بارسلونا جدا شود و به صورت رایگان بار دیگر به این باشگاه برگردد تا باز هم تحت هدایت پپ گواردیولا بازی کند. 

این بازیکن همیشه یکی از مهره‌های کلیدی سیتی در موفقیت‌هایش در چند فصل اخیر بود و حالا آماده است که در این فصل بار دیگر به این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و همچنین لیگ قهرمانان اروپا کمک کند اما اسکولز از بازگشت او به سیتی چندان راضی و خوشحال نیست.

1890005

این اسطوره باشگاه یونایتد در برنامه Overlap به جیمی کرگر گفت: «منچستریونایتد باید برای خریدن گوندوگان تلاش کند. می‌دانم که شاید این اتفاق شدنی نبود اما او دقیقا از همان دست بازیکنانی است که این تیم در حال حاضر برای بهبود شرایطش و بازگشت به اوج به آنها نیاز دارد. 

من بازی زیادی از اوگارته ندیدم. مطمئن نیستم که از نظر تکنیکی به اندازه کافی خوب باشد چون به نظر می‌رسد که بیشتر در سطح بازیکنی مانند آمرابات است اما گوندوگان یک هافبک کنترل کننده است که می‌توانند ریتم بازی را در دست بگیرد. این بازیکن برای انجام چنین کاری واقعا فوق‌العاده است.»

دیدگاه‌ها