کد خبر : 2064161 | 02 شهریور 1403 ساعت 09:15 | 16.1K بازدید | 20 دیدگاه

ادعای ستاره لیورپول: با دوران کلوپ فرق داریم

کودی خاکپو معتقد است که سبک بازی آرنه اشلوت باعث پیشرفت این تیم خواهد شد.

ادعای ستاره لیورپول: با دوران کلوپ فرق داریم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ پس از روزهای درخشان و موفقیت‌های بسیاری که در لیورپول تجربه کرد تصمیم گرفت که در پایان فصل گذشته نیمکت این تیم را ترک کند و مدیران این باشگاه آرنه اشلوت را به عنوان جانشین او انتخاب کردند که به نظر می‌رسد گزینه مناسبی برای حضور در آنفیلد بوده است. 

خاکپو در گفت‌وگو با Sport Nieuws درباره این مربی هلندی اظهار داشت: «تغییرات بسیاری در مقایسه با دوران کلوپ ایجاد شده است اما اشلوت تاثیر خیلی خوبی روی ما داشته است. لزوما اینطور نیست که بهتر یا بدتر شده باشیم اما خیلی چیزها برای تیم و برای بازیکنان در این باشگاه تغییر کرده است. 

فصل گذشته بیشتر به فکر حمله بودیم که برای ما مفید هم بود. به زودی در هر دو سیستم مهارت زیادی به دست خواهیم آورد که می‌تواند ما را خیلی جلو بیندازد. اشلوت خیلی صادقانه رفتار می‌کند و خیلی صریح است و این به سود بازیکنان است. در این شرایط همیشه متوجه هستید که چه جایگاهی دارید. 

دیدارهای دوستانه پیش فصل خیلی خوب بودند و ما در بازی اول لیگ برتر برابر ایپسویچ هم پیروز شدیم. این که شرایط باشگاه خوب باشد، به شما هم کمک می‌کند. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، سال بسیار خوبی را در مسابقات مختلف پیش رو خواهیم داشت.»

دیدگاه‌ها