کد خبر : 2064154 | 02 شهریور 1403 ساعت 01:56 | 14K بازدید | 23 دیدگاه

پیام مارسکا به هواداران چلسی: لطفاً صبور باشید!

انزو مارسکا، سرمربی چلسی، پس از پیروزی ۲-۰ مقابل سروت، از هواداران این تیم خواست صبور باشند.

پیام مارسکا به هواداران چلسی: لطفاً صبور باشید!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی چلسی مقابل سروت در لیگ کنفرانس اروپا، چلسی با نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسید. گل‌های این بازی توسط کریستوفر انکونکو از روی نقطه پنالتی و نونی مادوئکه به ثمر رسیدند. این پیروزی اولین برد انزو مارسکا به عنوان سرمربی چلسی بود و تیم او با این نتیجه با اعتماد به نفس بیشتری به استقبال بازی برگشت خواهد رفت.

انزو مارسکا در نشست خبری پس از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و درباره عملکرد تیم و واکنش هواداران صحبت کرد:

نارضایتی هواداران؟
پیام کاملاً واضح است: ما در لحظه‌ای هستیم که در حال یادگیری مدیریت بازی هستیم. برای من، نیتِ نگه داشتنِ توپ خوب است. احتمالاً جایی که خوب نیست، این است که ما سعی کردیم توپ را در ۱۰ یا ۱۵ دقیقه آخر در سمت خودمان مدیریت کنیم، در حالی که باید سعی می‌کردیم توپ را در سمت حریف مدیریت کنیم. تیم در حال تجربه چیزهای جدیدی است. هواداران باید صبور باشند تا کم‌کم تیم در همه ابعاد پیشرفت کند.

عملکرد تیم؟
در برخی لحظات، واقعاً تیم را با و بدون توپ دوست داشتم. در ابتدای بازی، تیم بسیار تهاجمی بود. همچنین، به دلیل اینکه در حال گذراندن یک فرایند هستیم، لحظاتی وجود دارد که می‌توانستیم بهتر مدیریت کنیم اما دچار مشکل شدیم. البته این طبیعی است و بزودی رفع خواهد شد.

2071501

نیاز بازیکنان به یادگیری؟
فکر می‌کنم همه آن‌ها نیاز به زمان بیشتری دارند تا سیستم را بهتر بشناسند. مطمئناً. امشب، از نظر شرایط فیزیکی برای برخی از آن‌ها آسان نبود.

شانس‌های گلزنی سروت؟
کمی نگران بودم. در ۱۰ دقیقه آخر کمی با آتش بازی کردیم. ما در لحظه‌ای هستیم که در حال یادگیری هستیم، در نهایت اتفاق خوبی بود که گل نخوردیم.

فرصت‌های از دست رفته مارک گویو؟
فقط به او گفتم که او گل‌های آسان را دوست ندارد، او گل‌های سخت را دوست دارد! این طبیعی است. او جوان‌ترین بازیکن تیم است. او قطعاً در آینده گل خواهد زد.

دیدگاه‌ها