کد خبر : 2064150 | 02 شهریور 1403 ساعت 01:31 | 47.6K بازدید | 137 دیدگاه

ادامه رفتار‌های عجیب رونالدو: به رختکن نرفت!

کریستیانو رونالدو، کاپیتان النصر، در بازی پنجشنبه شب مقابل الرائد، به رفتارهای اعتراضی خود ادامه داد.

ادامه رفتار‌های عجیب رونالدو: به رختکن نرفت!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته اول لیگ عربستان، النصر در خانه مقابل الرائد قرار گرفت و در نهایت به تساوی ۱-۱ رسید. در این بازی رونالدو تک‌گل تیمش را به ثمر رساند اما حواشی پیرامون او و النصر ادامه پیدا کرد.

در دقیقه ۷۶ بازی، رونالدو روی پاس مارسلو بروزوویچ، برای بار دوم دروازه الرائد را باز کرد. اما پس از جشن گرفتن با هم‌تیمی‌ها و هواداران، خالد الطریس، داور بازی، با مشورت با اتاق VAR، گل را به دلیل آفساید لغو کرد. بازپخش تلویزیونی نشان داد که قسمتی از شانه رونالدو در آفساید بود.

پس از این تصمیم ستاره پرتغالی به شدت عصبانی شد و با نشان دادن حرکاتی به رد شدن گلش اعتراض کرد.

پس از تساوی النصر مقابل الرائد، رونالدو رفتار عجیب دیگری نیز از خود نشان داد. به گزارش روزنامه المیدان، پس از پایان بازی، نشانه‌های خشم به وضوح در چهره رونالدو دیده می‌شد.

2071494

این روزنامه اشاره کرد که رونالدو پس از پایان بازی در زمین ماند و از ورود به رختکن خودداری کرد.

النصر و رونالدو در شرایط خوبی قرار ندارند. آنها چند روز پیش با شکست سنگین برابر الهلال از رسیدن به قهرمانی در سوپرجام بازماندند و شایعات حول محور نیمکت مربی‌گری این باشگاه نیز، تیم را به شدت تحت فشار قرار داده است.

باید دید این باشگاه در هفته‌های آینده می‌تواند از این وضعیت خارج شود یا یک فصل پر از ناکامی دیگر در انتظار کریستیانو و هم‌تیمی‌هایش است.

دیدگاه‌ها