کد خبر : 2064149 | 02 شهریور 1403 ساعت 01:32 | 65.5K بازدید | 56 دیدگاه

پرسپولیس هم مثل تراکتور معترض شد

حسین بادامکی می‌گوید حضور دو بازیکن زیر ۲۱ سال روی نیمکت تیم‌ها باعث اجحاف در حق بازیکنان بزرگسال خواهد شد.

پرسپولیس هم مثل تراکتور معترض شد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس یکی از دستورالعمل‌های جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، هر تیم باید در بین 9 بازیکن نیمکت‌نشین خود در هر مسابقه، 7 بازیکن بزرگسال و 2 بازیکن زیر 21 سال داشته باشد.

این قانون شرایط را برای حضور بازیکنان بزرگسال روی نیمکت سخت‌تر می‌کند و از طرفی باعث خواهد شد که دست مربیان برای استفاده از بازیکنان تعویضی بسته‌تر باشد.

حسین بادامکی پس از تقابل با تراکتور در این باره گفت: نه تنها ما، بلکه همه تیم‌ها به این موضوع اعتراض دارند. خوب است که فضا را برای جوان‌ها باز کنیم و تیم ما هم امسال جوان‌های خوبی دارد و فرصت بازی پیدا می‌کنند اما با توجه به اینکه ۲۰ بازیکن بزرگسال و ۸ بازیکن زیر ۲۳ سال در تیم هستند و از ۲۸ بازیکن باید ۱۸ بازیکن در لیست بازی باشند، اجحاف می‌شود.

او ادامه داد: با این قانون به خصوص در حق بچه‌های زیر ۲۳ سال اجحاف خواهد شد که فضای کمتری برای بازی پیدا می‌کنند. من فکر می‌کنم باید سهمیه بزرگسال را افزایش بدهند. اگر 2+9 بشود چه ایرادی دارد؟ من فکر می‌کنم این به نفع همه تیم‌ها خواهد بود.

با توجه به اینکه این قانون مورد اعتراض تمام تیم‌ها و مربیان قرار گرفته است، باید دید فدراسیون فوتبال تغییری در آن ایجاد خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها