کد خبر : 2064137 | 02 شهریور 1403 ساعت 00:44 | 52.2K بازدید | 187 دیدگاه

شما نباید هم با افزایش سقف مشکل داشته باشید؛

دفاعیه پرسپولیس در مقابل درخواست سه مدعی

معاون باشگاه پرسپولیس نسبت به درخواست سه تیم مدعی برای افزایش سقف بودجه واکنش نشان داد.

دفاعیه پرسپولیس در مقابل درخواست سه مدعی

به گزارش "ورزش سه"، مخالفت باشگاه پرسپولیس با افزایش سقف بودجه باعث اعتراض تراکتور، سپاهان و استقلال شده و مدیران این باشگاه باشگاه‌ها در مصاحبه‌های مختلف نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و از برخورد باشگاه سرخ‌پوش تهرانی انتقاد کرده‌اند.

صبح امروز مدیرعامل باشگاه سپاهان با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد مخالفت پرسپولیس با تقویت نمایندگان ایران در آسیا را عجیب خواند و این باشگاه را به دور زدن قانون متهم کرد.

همچنین سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی تراکتور نیز پس از پایان بازی امشب این تیم مقابل پرسپولیس اعلام کرد باشگاه‌های آسیایی نیاز به تقویت بیشتر دارند و بهتر است با درخواست این باشگاه‌ها موافقت شود.

این موضوع واکنش حسین بادامکی را به دنبال داشت و او در این باره گفت: این تیم‌ها نباید هم مشکلی با افزایش سقف داشته باشند، چون این‌ها از روز اول هم چیزی را که فدراسیون و سازمان لیگ قانون گذاشته، رعایت نکرده‌اند و باید هم مشکلی نداشته باشند. من فکر می‌کنم با این حرف‌ها می‌خواهند فشار را روی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بگذارند که سقف افزایش پیدا کند.

او ادامه داد: اصلا روز اول سقف نمی‌گذاشتند که تیم‌ها به مشکل نخورند، ما هم از خدایمان بود که سقف وجود نداشته باشد. اما با توجه به قانونی که فوتبال ما دارد، باید همه احترام بگذاریم. اگر تیمی رعایت نکرده، مشکل خودشان است.

دیدگاه‌ها