کد خبر : 2064135 | 02 شهریور 1403 ساعت 00:41 | 75K بازدید | 50 دیدگاه

استقبال از گوندوگان در منچستر: خوش برگشتی! (عکس)

هواداران منچسترسیتی به شکل قابل توجهی از ایلکای گوندوگان استقبال کردند.

استقبال از گوندوگان در منچستر: خوش برگشتی! (عکس)

به گزارش ورزش سه"، ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی، در منچستر حضور دارد و مانند یک قهرمان مورد استقبال قرار گرفته است. هواداران منچسترسیتی بازگشت کاپیتان بزرگ خود را جشن می‌گیرند. آخرین بازی گوندوگان با پیراهن منچسترسیتی در استانبول و در فینال لیگ قهرمانان فصل ۲۳-۲۰۲۲ بود که تیم گواردیولا به عنوان بهترین تیم اروپایی آن فصل تاج‌گذاری کرد.

گوندوگان یک سال پس از پیوستن به بارسلونا، با امید به بازیابی بهترین نسخه خود در لیگ برتر، به منچستر بازمی‌گردد. در ساعات اولیه حضورش در خاک انگلیس، هواداران منچسترسیتی به ایلکای گوندوگان محبت و عشق خود را نشان داده‌اند. این هافبک ترک‌تبار بسیار مورد توجه هوادارانی است که از بهترین سال‌های دوران حرفه‌ای این هافبک با استعداد آلمانی لذت برده‌اند.

هواداران سیتی گوندو را تشویق می‌کنند
گوندو، آرام و خوشحال، به ده‌ها هوادار تیم انگلیسی که می‌خواستند عکس بگیرند و از او امضا بگیرند، با مهربانی پاسخ داد. او تصمیم گرفته است به خانه بازگردد. ایلکای نمی‌خواست برای بارسلونا مشکلی ایجاد کند و وقتی متوجه شد که بارسلونا خواهان جدایی او برای صرفه‌جویی در هزینه‌های بالای دستمزدش است، تصمیم به بازگشت به تیم سابقش گرفت.

2071472

دیدگاه‌ها