کد خبر : 2064134 | 02 شهریور 1403 ساعت 00:40 | 81.2K بازدید | 189 دیدگاه

قانونی گذاشتند که نمی‌توانند اداره‌اش کنند؛

کنایه پیروانی: صدتا شرکت زیرمجموعه دارید!

افشین پیروانی می‌گوید باشگاه پرسپولیس باید روی موضع خود مبنی بر بالاتر نرفتن سقف قرارداد پافشاری کند.

کنایه پیروانی: صدتا شرکت زیرمجموعه دارید!

به گزارش "ورزش سه"، قانون سقف بودجه در دو فصل اخیر حسابی باعث چالش میان باشگاه‌ها شده است. حال در شرایطی که برخی باشگاه‌ها خواهان افزایش سقف شده‌اند، پرسپولیس مخالف جدی این اتفاق است چرا که معتقد است با رعایت قانون ستاره‌هایش را از دست داده است.

افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس بعد از بازی تراکتور در این خصوص گفت: من فکر می‌کنم حق را باید به ما بدهند. اگر قانونی می‌گذارند نباید وسط کار عوض کنند. من حق را به مدیرعامل تیم‌مان می‌دهم که دارد دفاع می‌کند از سقف قرارداد. اینکه می‌گویند هوادار متمول، در نهایت تیم‌های دیگر هم هستند که خصوصی‌اند و صدتا شرکت زیر مجموعه دارند و هیچکس نمی‌داند. تیم‌هایی هستند که مالک خوب دارد و از خارج از ایران پول می‌دهد. تیمی هست که بازیکن خارجی آوردند و الان باید این‌ها را راضی کنند این پول از کجا می‌آید. اگر قانونی می‌گذارند، باید پایبند باشند.

او در مورد این قانون اضافه کرد: سقف قرارداد اشتباه است چون معمولی‌ترین بازیکن در تیم ما آمده و می‌گوید من سقف را می‌خواهم. بازیکنی که حقش نیست هم ادعا دارد. قانونی گذاشتند که نمی‌توانند اداره‌اش کنند.

پیروانی با تایید نظر رضا درویش این خصوص عنوان کرد: من فکر می‌کنم نباید این قانون را می‌گذاشتند تا ما هم شرایط بهتری داشته باشیم. ما بخاطر این موضوع نتوانستیم خیلی فعالیت نقل و انتقالاتی داشته باشیم و به همین خاطر مدیرعامل ما می‌گوید ما با فروختن عبدالکریم می‌توانیم فراتر از سقف برویم. من خواهشم از باشگاه این است که این روند را ادامه دهند چون اگر قرار بود فراتر از سقف برویم باید اول فصل اعلام می‌کردند تا شرایط بهتر می‌شد.

دیدگاه‌ها